Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BartVB schreef:Oh hemelHet 3e of 4e topic waarin men ons weer verdenkt van 1 april praktijken
Misschien moeten we dit jaar voor de grap geen 1 april grap doen
Wat een achterdocht zeg
imd schreef:Ik betaal voor mijn school dus ik vind dat ik dan ook best stiekem mag bokken onder de les, zonder dat mijn collegastudenten weer stom gaan zitten kijken
Ariebombarie schreef:*zeurstemmetje* Baahaaaarrrrrt hoe lang moeten we er nog op wachtennnnnnnnn
Miss_Malfoy schreef:imd schreef:Ik betaal voor mijn school dus ik vind dat ik dan ook best stiekem mag bokken onder de les, zonder dat mijn collegastudenten weer stom gaan zitten kijken
Idd, ik ben het meer dan beu dat ze vanaf 10 km afstand kunnen zien dat ik zit te bokken, en dat vervolgens door de klas moeten schreeuwen.
Paarden oefenen een hele vreemde aantrekkingskracht op puberjongentjes uit.
Anya schreef:Bart mij maakt het niet zo ontzettend uit hoe de layout is (werk meestal met word, exell of outlook als standaarden). Het is vooral belangrijk om plaatjes, advertenties en boktlogo te kunnen lozen in een officeversie.
Anya schreef:Bart mij maakt het niet zo ontzettend uit hoe de layout is (werk meestal met word, exell of outlook als standaarden). Het is vooral belangrijk om plaatjes, advertenties en boktlogo te kunnen lozen in een officeversie.