'Pluspakket' voor Bokt.nl

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:45

Fiffill schreef:
Schaduwaccount vind ik niet zo.... waarvoor zou je dat willen gebruiken? Dan kan je altijd nog een SA aanvragen als je denkt dat je het echt nodig hebt vind ik. :)

Ehm, nou je kent me toch nog wel zeker?
Als er geen rel is, dan maak ik 'm desnoods zelf wel. :D
Bart dat heb jij niet gehoord. O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:45

BartVB schreef:
Het is ook zeer zeker niet de bedoeling dat op het membersforum andere topics/users van Bokt besproken gaan worden. Prima als mensen dat forum gebruiken voor b.v. belevenissen/vragen die ze liever niet publiek op internet zetten, maar dus niet voor geroddel e.d. Overigens zijn we nog niet echt zeker over het membersforum als feature.
.

En hoe wil je dit gaan controleren? Dr gaan nu al verhalen in de ronde van dingen die besproken worden op jullie beheerdersgedeelte, nu kan je dat nog beperken tot je moderators.
Straks niet meer, gaat imo een puinhoop worden. Even lijmen met een betaldende bokker, desnoods wat geld toestoppen om dr achetr te komen wat er over ze wordt geschreven.

Ik kan dit geloof ik niet helemaal volgen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:46

Ik vind het eigenlijk te commercieel worden. Ik zou die functies ook niet gebruiken.

Anoniem

Ik denk niet dat het de bedoeling is om op een eventueel besloten deel van het forum andere bokkers eens ff te gaan bespreken Chiqa...

Charaz

Anthea schreef:
Ik vind het eigenlijk te commercieel worden. Ik zou die functies ook niet gebruiken.

Het leven ís nou eenmaal commercieel.

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:48

Extra geld uitgeven aan dingen op internet,
ik doe er niet aan!

Jeee wat moeilijk zeg, kan je geen pb'tjes verwijderen ofzo?
die functies krijg je toch wel dus....
:Z

Keet

Re: 'Pluspakket' voor Bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:49

Ik zou het wel doen :) puur om bokt een steuntje (heel inimienie klein) in de rug te kunnen geven met een financiele bijdrage en eventueel wat leuke extre features.

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:50

Iedereen kan op elk moment betalende bokker worden dus lijkt mij niet verstandig om over mensen te gaan roddelen dan...

(is t niet bijna april????)

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 15:51

Nanne schreef:
Over wat voor bedragen gaan we het dan hebben Bart?

Dat wordt sterk afhankelijk van de gebruiker }>

BrittKitt, ik heb redelijk wat gepraat met andere forumbeheerders, ook over een mogelijk 'twee groepen' probleem maar dat lijkt eigenlijk nergens het geval te zijn. Daar ben ik dus niet zo bang voor.

@Anthea; De tijd dat Bokt betaald werd van mijn spaargeld ligt (gelukkig :+) in een ver verleden. Het in de lucht houden van een site met het formaat van Bokt gaat niet bepaald vanzelf en daar is redelijk wat geld voor nodig. De pluspaketten zijn een mogelijkheid om daar wat aan bij te dragen en voor ons een mogelijkheid om b.v. eerder extra servers te kopen wanneer dat nodig is. Nu lopen we daarin regelmatig wat achter op de feiten :\

Overigens weten we dat het grootste deel van de users geen abonnement af gaat sluiten, dus op zich niet heel nuttig om in het topic te roepen dat je hier niet op zit te wachten :+ We willen vooral weten waarmee we het pakket wel interessant genoeg kunnen maken voor je, of je een naam weet voor het pakket/de abonnees en of je ideeen hebt voor nieuwe features/mogelijkheden :)

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:55

Hoop niet dat dit de 1 april grap is, want ik vind het wel een goed idee.

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:56

BartVB schreef:
Nanne schreef:
Over wat voor bedragen gaan we het dan hebben Bart?

Dat wordt sterk afhankelijk van de gebruiker }>

Okee.. Intressant..

*pakt de spaarpot en begint met tellen*

Miss_Malfoy ; Oud? Ik ben in de bloei van mijn leven! :D

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:59

Je naam in het goud!! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 16:01

Sonja schreef:
Ik denk niet dat het de bedoeling is om op een eventueel besloten deel van het forum andere bokkers eens ff te gaan bespreken Chiqa...

Ja hé dat snap ik ook wel, maar beetje zoet om te geloven dat dit niet zal gebeuren
weet wel zeker dat je dit niet tegen houdt ;)

Isabella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 16:01

Ik ook niet, want vind het ook een super idee, 2 euro in de maand vind ik ook wel genoeg dan! ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 16:02

Nee sorry dat heeft niet met zoet te maken maar met het feit dat het me niet eens zou interesseren om andere bokkers te bespreken. ZO interessant zijn we nou ook weer niet met z'n allen hoor.
Waarom zou je dat in hemelsnaam willen?

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 16:03

En iedereen kan abonnee worden dus 'veilig' is het roddelen ook niet, daar zou ik niet bang voor zijn.

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 16:03

Ik mis een gastenboek ( staat niet in je lijstje ) ik vind dat wel leuk! Anders moet je een PB sturen, en gastenboek heeft wat of vinden jullie dat niet?

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 16:05

Ik vind het idee top, en ik zou er ook gebruik van maken alleen al om het feit dat bokt top is en goed moet kunnen blijven draaien en daarbij wat is €2,- per maand?
Maar aan dingen zoals meer ruimte in mn pb box etc heb ik niets want ik pb nauwelijks en maak ook geen gebruik van de mappen etc :+
Ik zou het indd leuker vinden dat je net als bij hyve je profiel wat meer kunt pimpen, en dat je statjes kunt zien van wie je profiel heeft bezocht etc :) Of dat je ergens te zien krijgt dat je Vip bent ofzo :)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 16:05

Shauni schreef:
Ik mis een gastenboek ( staat niet in je lijstje ) ik vind dat wel leuk! Anders moet je een PB sturen, en gastenboek heeft wat of vinden jullie dat niet?

Dat vind ik ook echt een leuk idee :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 16:08

Ik denk dat adverteerders er niet zo blij mee zouden zijn als een deel van de bezoekers die banners "uit" kunnen zetten.
Het aantal views blijft dan misschien wel 't zelfde per maand, maar juist de mensen die bereid zijn om wat extra's uit te geven (wat voor veel adverteerders nou precies een doelgroep is) kun je dan niet meer bereiken.

freespirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 16:10

Als eigenaar van van een forum met betalende leden wil ik graag het volgende inbrengen:

waar ik bang voor ben is de volgende stap, bokt word na de inbreng van een 'pluspakket' erg waardevol voor commerciele bedrijven, het forum genereerd dan namelijk geld. Bokt is dan weer een stapje dichterbij om door een commercieel bedrijf overgenomen te worden, zou erg jammer zijn.

Zou je 2 euro aanhouden en stel dat minder dan een kwart van de huidige gebruikers het pluspakket zou aanschaffen dan is een rekensom snel gemaakt: 2 euro x 25.000 bokkers = 50.000 euro per maand.
Nou, voor 600.000 euro per jaar kun je aardig wat servers of features aanschaffen :D

Wanneer deze beslissing niet op commerciel interessante redenen word genomen denk ik dat je eerst moet kijken hoeveel kosten Bokt.nl met zich meebrengt en dan een fee voor een pluspakket vaststellen.

Nieuwe features waar wij mee bezig zijn: een memberlocator (kost ongeveer 600 euro) en een directchat (gratis via vbulletin-software)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 16:11

Gastenboek vind ik ook erg leuk ja, bijv. onderaan je profiel ofzo? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 16:17

Sonja schreef:
Nee sorry dat heeft niet met zoet te maken maar met het feit dat het me niet eens zou interesseren om andere bokkers te bespreken. ZO interessant zijn we nou ook weer niet met z'n allen hoor.
Waarom zou je dat in hemelsnaam willen?

Kijk als jij als enig betaald bokker dan lid zou worden zou dr niets aan de hand zijn dus, maar vele honderden zullen volgen. Hoe wil ej die gaan controleren? Gaat je nooit lukken, dr zijn nu al bokkers die
mee hebben gelezen op het beheerdersgedeelte, welliswaar gebanned maar dat was te laat.
Ben benieuwd hoe Bokt deze controle uit wil voeren, denk dat dit onhaalbaar is.
Bovendien vind ik het meer dan normaal dat privé zaken bij het team blijft, en niet bij een betalende bokker di emss zelfs geld toegestopt krijgt om info te verzamelen.
Hoef je niets geks voor te doen namelijk gebeurd ok veel fora's.

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 16:19

Klinkt opzich best leuk. Ik heb alleen nog nooit iets van bokt acties/ prijsvragen of boktstrings meegekregen? :+ Bestaat dat al?
Foto upload heb ik ook wel oren naar. :j
Pbtjes doen me vrij weinig (die krijg ik bijna nooit). :D
Een members only forum doet me ook niet zoveel, wat ik niet aan 106.221 bokkers openbaar wil maken, doe ik ook niet aan de helft die dan bijv. het pluspakket hebben...
Ik heb totaal geen verstand ervan en heb ook geen idee hoe duur het onderhouden van een site zoals is...maar is 2 euro niet best veel? (Niet de 2 euro van mij :+ maar van alle bokkers die het pakket zouden willen).
En het geld dat overblijft? Is dat gewoon voor Bart of wordt dat altijd weer in deze site gestoken???

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 16:21

Het enige wat ik zou willen is dus de aanmaak van een extra prive pb map. Ik vind het dan eigenlijk een beetje van de zotte als ik daarvoor zou moeten betalen. De rest is niet intressant voor ons.