Zou wel raar zijn zonder het vertrouwde logo, als het totaal anders wordt is de link naar bokt wel een stuk minder. En bokt zonder Julius nee dat is echt niks.
Ik denk dat t inderdaad niemand meer stoort/opvalt na een tijdje. Waarom zullen we het niet gewoon aankijken? Als het na een paar maanden echt niemand bevalt, is er altijd nog een mouw aan te passen (of misschien ook niet, maar goed..).
viefdepief
Geplaatst: 28-02-09 12:16
Voor. De argumenten voor een nieuw logo zijn hartstikke duidelijk. Ik vind iets nieuws juist wel leuk
Aranel
Geplaatst: 28-02-09 12:53
Ik ben tegen Vind dit logo wel leuk.
Anoniem
Geplaatst: 28-02-09 12:55
viefdepief schreef:
Voor. De argumenten voor een nieuw logo zijn hartstikke duidelijk. Ik vind iets nieuws juist wel leuk
Dat vind ik ook! Aangezien veel mensen wel gehecht zijn aan dit logo is een "upgrade" van het huidige logo misschien een beter idee dan een totaal ander logo, maar persoonlijk zou ik niks hebben tegen een heel nieuw logo.
Weissjee
Geplaatst: 28-02-09 12:57
Julius moet eropblijven vind ik, een beetje anders mag wel vind ik .
Sylvia
Geplaatst: 28-02-09 13:13
Voor iedereen die vindt dat Julius moet blijven: ga eens aan 't knutselen! Het wensenlijstje van het beheer staat duidelijk in het topic ( [FZ] Bokt is op zoek naar een nieuw logo! ) en je kunt er nog wat leuks mee winnen ook...
Ik ben in princiepe tegen. Aan de andere kant zou ik me er niet aan storen als er een nieuw logo zou komen/zijn. het zal waarschijnlijk een dag of drie wennen zijn; maar alles went
solina
Geplaatst: 28-02-09 15:37
ik ben eigelijk ook TEGEN!! ik vind dit logo helemaal bokt..
maar als jullie dan percse willen veranderen heb ik ook nog wel een bokkende pony. hihi nee hoor ik vind dit logo het mooist ,leukst meest toepassend en rakend. heb ook al in andere topic gekeken en zijn leuke bij ,maar ik vind die niet zo sprekend als dit paardje .het gehele logo is oke zo
Dewii
Geplaatst: 28-02-09 16:40
Aan de ene kant vind ik van ja, vernieuwing is wel leuk, maar aan de andere kant vind ik ook wel dat dit logo gewoon bij Bokt hoort. Een mooie middenweg zou zijn om Julius en/of een bokkend paard er wel in te laten, maar een ander ontwerp vind ik dan.
En de reden waarom ik niet ga bewerken is omdat ik dat echt niet kan
Susanne
Geplaatst: 28-02-09 22:23
Ik ben tegen, zonder dit logo is bokt eigenlijk bokt niet meer.
Voor! Ik vind het een super goed plan om een nieuw logo te ontwerpen. Een logo verandert niets aan de inhoud van de site. Wat mij betreft zelfs iets totaal nieuws dan het logo van nu. Na een maand weet je niet anders meer.