blacklist voor onbetrouwbare verkopers op bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: blacklist voor onbetrouwbare verkopers op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 18:38

Ik vind een blacklist ook wel erg ver gaan.

IK heb zelf gelukkig nog nooit ergens problemen mee gehad. Maak netjes het geld over en binnen een week ligt het op de mat. Nu heb ik zelf wel een klein probleempje betreft de verzending. Een bokker had van mij touwteugels overgekocht, na overleg is het in een enveloppe gegaan. Een week later kreeg ik een PBtje dat ze het nog niet had gehad. Ik heb TNT gebeld, maar pas na 5 werkdagen konden zij mij een formulier opsturen. Deze heb ik gister gehad en vandaag in de brievenbus gedaan. Maar hoelang gaat hier nog overheen? Moet ik nu het geld terugstorten? Is zij gewoon haar geld kwijt?
Want moet haar geloven op haar woord dat zij ze echt niet heeft ontvangen en zij moet mij op mijn woord geloven dat ik het weg heb gestuurd...
Vind het wel een rotsituatie, heb ook gelijk een bericht in desbetreffend topic gezet dat ik niet meer via enveloppes verstuur!

Pakketpost is na te gaan via het track en trace nummer, dus als het eenmaal verzonden is en het gaat fout, ligt de schuld bij TNT en niet bij de verkopende bokker!

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-09 18:52

Soms gebeuren herhaaldelijk vervelende dingen met eenzelfde bokker.
Altijd veel te laat verzenden, of niet verzenden of aan het lijntje houden etc.
Hierin vind ik dat er wel es mensen aangepakt mogen worden.
Puur op het feit dat bijv. iemand niet 3 weken na overmaken van geld hoeft te wachten op een pakket.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 19:00

Ik heb weleens in iemand zijn profiel een soort van blacklist gezien, misschien dat je dat iets vindt?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 10:00

Dat heb ik idd ook weleens gezien, ik geloof bij Banjer als ik het goed heb :) Is idd ook een idee, al moeten mensen dan wel weten dat ze in jouw profiel moeten kijken voor de lijst en moet de verkoper er maar net tussen staan.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 10:05

Banjer meldt zich... :D

Ik heb in mijn profiel een lijst staan met positief verlopen transacties via Bokt... dat is toegestaan :)

Een "blacklist" in je profiel zetten is niet toegestaan :)