goed bod gehad via pb, geloof jij het??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Re: goed bod gehad via pb, geloof jij het??

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 20:16

Ook als er vrij geboden kan worden dan heeft iemand nog wel een minimumprijs in gedachten ;)

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 10:41

XxriieterxX schreef:
Nou sinds dit topic geloof ik er ook niet meer in.
Ik had ergens op bokt een bod gedaan voor iets.
Toen kreeg ik een mailtje dat er een bod was van 5 euro meer.
Dus ik zij, dan bied ik 2 euro hoger.
krijg ik een mailtje dat die gene weer een hoger bod had gedaan van 2 euro.
toen zij ik, dan ben ik voorzien.

Krijg ik kwartier later een mailtje dat diegene ook is voorzien of ik hem nou voor mijn laatste bod wil. Nou daar trap ik neit in.

Als jij het product graag wil hebben, zou ik terugmailen dat je het wil hebben voor de door jou als eerste geboden prijs.
Dat was immers wat je er voor over had. Als je het ook wel ergens anders kunt kopen, inderdaad lekker laten zitten.
Dit is inderdaad een typisch geval van prijsopdrijven geweest en daar mag de aanbieder wat mij betreft mooi mee blijven zitten dan.

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 10:48

Ik heb inderdaad gezegt dat ik dan bij mijn bod bleef van 30 euro.
Zegt ze: huh maar je laatste bod was toch 36?

toen heb teruggestuurd, ja maar aangezien die andere vrouw ook van haar bod afziet blijf ik bij mijn eerste bod.

geen reactie meer.
Laatst bijgewerkt door Karl66 op 04-03-09 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Boldcode verwijderd

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 10:48

Ik ben er ook een die per pb bied. En ik wil mijn naam dan ook niet in het topic, anders had ik wel in het topic geboden. Niet iedereen hoeft te zien wat ik allemaal bestel, koop en hoeveel ik er voor uit geef. Dat is privé. Bovendien heb ik vaak vragen over het artikel en die worden beter/uitgebreider in een pb beantwoord dan in een topic. Of er wordt overheen gelezen in een topic.

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 09:57

Ik bied ook vaak via pb, dan gaat de communicatie vaak een stuk sneller! Ik koop en verkoop best veel via bokt en marktplaats en krijg vaak telefoontjes of priveberichten met biedingen. Heb nu bijv. een telefoon te koop staan, iemand belde mij prive en bood een bedrag. Ik zei stuur mij even een sms of mail met je e-mailadres/telefoonnr. dat heeft die persoon nooit gedaan. Dus ja dan sta je even voor banketstaaf als je zegt ik heb een bod via de telefoon gehad. Maar toch is het zo geweest, hij klonk vrij serieus. Ook in de advertentie van MP zijn veel biedingen geweest, die allemaal een mail gestuurd, maar van niemand iets terug gehad.
Ik kan me er nooit zo druk om maken als iemand het toch aan iemand anders verkoopt.. Als ik iets heel graag wil hebben, koop ik het gewoon in de winkel.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:41

Achja, ik verkoop ook wel een wat via bokt of marktplaats. Andersom werkt het precies zo, ik heb ooit eens iemand gehad die zowel via marktplaats als via bokt heeft zitten bieden met een veel te laag bod. En maar stug volhouden dat ze het artikel voor dat geld wilde kopen of het anders voor 15 euro meer in de winkel ging kopen.

Nou, weet je wat, koop het dan lekker in de winkel!! :D :wave: Mijn artikel zat nog nieuw in verpakking! :)