Mag dat zomaar?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

EmDee

Re: Mag dat zomaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 23:38

Wat is dat nu weer voor reactie Slimmerik? Dynamic is dan uitgerekend...... FennekeR haar paardje. En Dynamic kennende van vorig jaar en het hele jaar de cam online te hebben gehad en gekeken, tjesus, je kan ook op elke slak zout gaan leggen....
Heb je een slecht geweten dat je je zo gedragen moet?
Overigens, mijn broertje is ook 10 maart jarig...

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 23:40

Een paard is tussen de 320 dagen en 360 dagen drachtig. Van dat paard is 10 maart de 322 ste dag. En Emdee jij weet ook dat ze een vete aan het uitvechten zijn ;)

Veulen vorig jaar werd met 305 dagen geboren.... dus vanwaar de wijsheid dat ie er nu 322 over moet doen? ;) :D

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 23:46

Moosje, heb je al bericht? Zoals je ziet ben jij niet de enige op bokt die de dupe is :D

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 23:46

:?

Lekker ontopic allemaal weer. Slimmerik, jij gaat hier zelf nu een vete uitvechten? Deftig hoor!

TS, zou gewoon even een mod pm-en en je er verder weinig van aantrekken ;) Denk niet dat iemand €0.88 zo serieus gaat nemen dat ze geen zaken meer willen doen met jouw ;)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 23:52

Ik heb geen vete met deze dames Marjo_x :n Ik kèn ze niet eens. Kan alleen niet tegen achterbaks gedoe. En of je nu iemand openlijk in je profiel uit zit te dagen of (op een imo achterbakse manier) in het onderschrift is voor mij één pot nat.

De rechtzaak waar het om gaat laat nog even op zich wachten en imo is het de rechter die recht zal spreken. Of die nou in het voordeel of nadeel van beklaagde zal zijn boeit me nu nog niet. Gewoon een kwestie van afwachten en niet zo ziekelijk stalken zoals hier gebeurt.

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 23:55

Ik heb geen idee over welke rechtzaak het gaat..
Maar jouw onderschrift is ook ronduit achterbaks.. Typisch gevalletje van de pot verwijt de ketel?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 00:00

Mijn onderschrift is niet tegen een medebokker Marjo_x (dus geen sprake van een vete) en is om te waarschuwen tegen deze dame die zeer aktief op advertentiesites reclame maakt waardoor onschuldige paarden en hun eigenaars de dupe worden.

Aangezien dit een paardenforum is, denk ik maar zo: een gewaarschuwd mens telt voor 2.

Indien de mods dit niet akkoord vinden, haal ik het direct weg. Maar heb het onderschrift inmiddels al weken dus het zal wel getolereerd worden ;)

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 00:06

Vincenza was wel een bokker als ik het goed begrepen heb? Dus in dat opzicht zou het ook niet uitmaken als iemand iets over PVD in zijn/haar onderschrift zou zetten, zij heeft bokt immers ook afgezworen.

+ Dat er andere manieren zijn om mensen te waarschuwen, en die zijn minder laag dan deze.

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 00:19

Tijdelijk slotje voor overleg met de moderators van dit forum.