Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steef schreef:Ik zeik niemand op de man af, op het onderwerp wel.
russel schreef:Blijkt dat iemand stelselmatig word afgezeken door steeds dezelfde anders denkende bokkers, kinderachtig. Maar daar prikken we toch allemaal wel doorheen? Daar hoeven toch geen hulptroepen voor te worden aangestelt? Sorry hoor, maar dan gaat bokt mij te puberaal worden, te schools.
Citaat:Wordt er iemand afgekat en bokkers storen zich aan die kat, katten we even terug. Vind dat dat moet kunnen. Blijken er nieuwe bokkers te komen die dit een leuk spelletje vinden, zijn ze snel uitgespeelt, als wij als "ervaren" bokkers er niet verder op reageren.
Citaat:Tja, maar wie is 'we'? Dat zijn de mensen die al langer op Bokt zitten en weten wat ze van bepaalde mensen kunnen verwachten en die weten dat ze sommige mensen minder serieus hoeven te nemen.
russel schreef:Geniet je aanzien en populairiteit binnen een bep. groep en zijn cultuur, zul je ook makkelijker wat zeggen met het idee dat je mogelijk wel bijval zult krijgen
Dimple"]
Je houdt het toch dat bepaalde mensen naar elkaar toetrekken, en dat is niet meer dan normaal. Ik vind dat prima, maar het zou soms wel prettig zijn als deze 'groepen' wat meer zouden openstaan voor nieuwe(re) bokkers![]()
Dat zou de sfeer wel ten goede komen, denk ik
[/quote]
vandaar dit voorstel van mij:
[quote="lielle schreef:nog iets wat me te binnen schiet. Misschien kun je wat bokkers aanwijzen als 'mentoren' voor nieuwelingen. Die kunnen dan reageren op newbies vragen, wellicht de regels nog eens uitleggen en ook reageren op hun eerste topics zodat ze zich niet zo buitengesloten voelen.