Mensen realiseren zich blijkbaar niet dat het openbaar forum is, geef dan ook geen informatie die dit soort dingen kan veroorzaken.
En dat jullie topic uit elkaar gevallen is dikke pech, er zijn ergere dingen op de wereld hoor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Charlottte schreef:pharagirlke schreef:Dus omdat het toch al moeilijk is, mogen ze het nog maar een beetje moeilijker maken? Zou mooi zijn als dat zo werkte...
Misschien is het voor jou moeilijk om je een beetje aan te passen omdat je zoals je zelf zegt een hele uitgesproken mening hebt
Als iemand serieus ergens bij wilt komen maar die drempel ècht geen mallemoer uit
Charlottte schreef:In je onderschrift
x_Marr schreef:Pharagirlke: Als ze meelezen en in real life dingen gaan banketstaaf, en dan niet wat er in werkelijkheid stond maar het lekker verdraaid hebben, wat Mystica dus overkomen is misschien?
pharagirlke schreef:Charlottte schreef:In je onderschrift
Nee daar beweer ik dat ik een gefrustreerd kreng ben. Dat kan ik ook zijn zonder een uitgesproken mening... Je maakt er ook maar van wat je er van wil maken ipv het gewoon te lezen zoals het er staat... Begin ineens een stuk meer inzicht te krijgen in dit topic...
Raggel: de pot verwijt de ketel.........
rina schreef:Nou ik kan van mezelf toch niet zeggen dat ik uitgesproken mijn mening uit op Bokt, maar ik ben het in dit geval helemaal eens met Phara.
Bokt is een openbaar forum, en op een openbaar forum moet je gewoon opletten wat je schrijft *punt* Zelfs in een HK topic, welke namelijk ook gewoon openbaar is voor iedereen.
Wil je lief en leef delen en heel je hart uitstorten moet je er rekening mee houden dat er mss ook mensen meelezen waarvan je niet wilt dat ze het weten. En anders moet je zelf een besloten forum aanmaken. Simpel toch.
Om Bokt nou om die reden extra te gaan beveiligenAbsoluut niet.
En gewoon uit nieuwschierigheid hoe had je dat dan gedacht met dat extra wachtwoord?? Hoe zouden nieuwe mensen die graag mee zouden willen kletsen daaraan moeten komen? En hoe zouden ze je topic leuk kunnen vinden, en weten dat ze dezelfde interesses deelt als jullie, als ze zonder dat wachtwoord het topic niet eens lezen kan??
Met een extra wachtwoord op topics ga je alleen creeren dat er echte besloten topics komen. Geloof niet dat Bokt daarvoor is, en zoals al gezegt dan kan je beter een eigen forumpje openen met een besloten gedeelte.
Amanda__ schreef:Mensen die meelezen, naja ik vind nergens op slaan. Waarvoor is het nodig? wat bereik je ermee?
Amanda__ schreef:en ik kan alleen maar denken bij dat soort mensen: get a life.
Amanda__ schreef:Ik weet absoluut niet of de dingen die hier genoemd zijn realiseerbaar zijn.
Ik denk idd dat het al snel teveel werk zal zijn. Maar ik denk ook dat alle kleine beetje helpen, zoals de 25post etc die hier genoemd gaan worden...
Amanda__ schreef:Ik ga iig ook meedenken.. en ben er dus ook voor
(horses@work etc zijn ook qua regels strenger geworden; dus moet er ook wat voor HK te regelen zijn toch?)
Karl66 schreef:Dan zou niet kunnen lezen, voor niet bokkers, imo juist een prima aanvulling zijn voor die regel.De reden waarom de 25 berichtenregel is ingesteld is dat Bokt een paardenforum is en het niet de bedoeling is dat het algemene gedeelte overspoeld raakt met mensen die niks met paarden hebben. Het algemene gedeelte (inclusief de HK) is een extraatje voor de bokkers om Bokt aantrekkelijker te maken. Natuurlijk kan die regel heel gemakkelijk aangescherpt worden, maar die regel is puur bedoeld om onderscheid te maken tussen paardenliefhebbers en mensen die hier per ongeluk via google e.d. verzeild zijn geraakt. Daar voldoet die regel prima voor, zonder het paardenliefhebbers extreem moeilijk te maken om volwaardig lid te worden.