Net mijn zakje chips en glaasje drinken gehaald..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Re: Net mijn zakje chips en glaasje drinken gehaald..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 10:46

Ik begrijp om eerlijk te zijn ook niet altijd waarom het ene topic wel naar de HK verplaatst wordt, maar het andere niet. Wie weet is er wel een bepaalde regeling voor hoor, maar misschien is het handig deze dan duidelijk te vermelden.

Overigens snap ik aan de ene kant wel waarom het foto topic dicht moet (denk ik) : FotoFun is tenslotte niet voor niets afgeschaft, ik denk dat het daarmee te maken heeft.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 10:58

Maar als het met de foto's te maken heeft,waarom blijft het 20 pagina lange mannentopic dan wel op LZP staan?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 11:07

_Tivoli_ schreef:
Maar als het met de foto's te maken heeft,waarom blijft het 20 pagina lange mannentopic dan wel op LZP staan?

Dat is een goede inderdaad,
ben benieuwd wat de mods hierover te zeggen hebben.
Misschien gaat het in dat topic nog wel ontopic?

Ik doe ook maar een gooi hoor, iemand van het modteam kan vast en zeker betere uitleg geven dan ik Knipoog

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 12:49

Als je vindt dat er op LZP een topic staat dat daar niet (meer) hoort dan is de enige aangewezen weg een TEM plaatsen of een PB sturen naar de moderators van dat forum.
Alleen zijn niet alle langlopende of grote topics automatisch HK-topics, en evengoed niet alle korte topics LZP-topics.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 21:57

delerium schreef:
Als je vindt dat er op LZP een topic staat dat daar niet (meer) hoort dan is de enige aangewezen weg een TEM plaatsen of een PB sturen naar de moderators van dat forum.
Alleen zijn niet alle langlopende of grote topics automatisch HK-topics, en evengoed niet alle korte topics LZP-topics.

En wat nou als die PB al heeft plaatsgevonden?
'We gaan er naar kijken' ?
En zie net dat het topic voorlopig nog steeds 25/26 pagina's telt. Rolleyes
Sorry hoor,maar waarom kan het ene topic binnen tien minuten op slot gesmeten worden,terwijl het andere al een week staat?

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 22:00

Dat vraag ik me ook af tivoli,
het is duidelijk een feit dat er met twee maten gemeten word.

En daar vallen wij over.

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 22:32

delerium schreef:
Het is voor de mensen die serieus hebben gereageerd inderdaad hoogst ergerlijk als het topic dan steeds bij eigen berichten blijft staan.....

Nou, doe DAAAAAAAAR dan wat aan! Ik weet/snap ook wel dat jij dat niet (alleen) kan regelen maar er is van meerdere bokkers al een paar keer gevraagd of er AUB een mogelijkheid kan komen om bepaalde topic's uit het " eigen berichten" gehaald kan worden.

Tot nu toe is het antwoord steeds: Wordt aan gewerkt! Mwah, volgens mij zijn jullie drukker met topic's sluiten en/of verwijderen Nagelbijten / Gniffelen

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 22:35

Bart is er volgens mij mee aan de slag. Bij de volgende update gaat dat in orde komen (dacht ik ergens te lezen...) Lachen.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 22:59

Als dat zo is,wat is dan het probleem?

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 23:03

Precies, er wordt aan gewerkt. En totdat de functie goed werkt zal Bart hem denk ik niet lanceren. Ik heb liever dat het wat langer duurt en alles goed werkt dan dat Bokt straks plat ligt eigenlijk. Zelf weet ik geen moer van de technische kanten van een forum dus ik bemoei me er niet tegenaan en hoop dat Bart het voor elkaar krijgt.
Binnen het modteam heeft ieder zn eigen functie dus met roepen dat modjes het te druk hebben met topics te sluiten om verder te werken aan het ontwikkelen van die functie sla je de plank toch net mis.
Op LZP zijn er verschillende moderators, Karl66, Ranja en Iefke die je allemaal kunt benaderen. Vind je dat je door hun niet goed geholpen wordt/ ze met 2 maten meten, dan kun je altijd nog terecht bij de hoofdmod van het betreffende tabblad. Voor LZP is dat Apple.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 13:32

crossmonster schreef:
het is duidelijk een feit dat er met twee maten gemeten word.

En daar vallen wij over.

En je valt in de eerste post over het feit dat Bokt zoveel regels heeft en dat er zoveel verboden wordt :) Vervelende is dat die twee dingen compleet haaks op elkaar staan. Je kan niet én weinig regels hebben én consequent zijn. Hoe minder regels er zijn, hoe meer de mods zelf zullen moeten beoordelen en hoe meer 'maten' er dus gebruikt worden. Heel veel regels hebben weer tot gevolg dat er weinig mag, dat er ook weinig flexibiliteit is (cq kan zijn) en ook dat het steeds moeilijker en moeilijker wordt om die regels toe te passen.

Wat dat betreft is het dus allemaal een nogal lastige balanceer act om Bokt prettig in gebruik te houden voor zowel users als moderators.

De 'verwijder topic uit je eigen berichten' functie is overigens af en wordt op dit moment getest door het team :)

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 13:46

BartVB schreef:
De 'verwijder topic uit je eigen berichten' functie is overigens af en wordt op dit moment getest door het team Lachen

Sùper Bart !!! Toppie !!

(en nou maar hopen dat de test slaagt)

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 16:20

Het schijnt anders een duidelijke regel te zijn dat er geen Fotofun-topics meer mogen...
En toch staat het topic dat ik al 36 keer heb aangehaald,nog steeds niet op slot. Lips are sealed
Zelfs veelvuldig temmen schijnt niet te helpen,om maar niet te spreken van een duidelijke uitleg die ik niet krijg.
Het enige wat ik vraag is: Waarom dat topic wel,en deze niet?!
Zo zaai je alleen maar onduidelijkheid onder de gebruikers,om maar niet te spreken van de irritatie die ontstaat als er domweg niet gereageert wordt op een hele normale en logische vraag.

(En als de functie z.g.a klaar is,waarom kon het topic van CM dan niet verplaatst worden?)

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 16:35

Bart je hebt volledig gelijk, ik mopper vaak over de regels, en sommige regels vind ik ook ronduit belachelijk, maar ik snap wel dat ze er moeten zijn en dat ze nageleefd moeten worden.

Maar er word duidelijk met twee maten gemeten, in het simpele voorbeeld al van het mannenplaatjes topic, en het topic dat ik veroorzaakt had.
Kijk en daar val ik over, dat is meten met twee maten, en hier word dus schijnbaar door dezelfde mods, met meerdere maten gemeten. Omdat het beide op LZP stond.