Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tieneke schreef:Moet elke ts dan zo'n foto's gaan zetten op EA zodat anderen het kunnen beoordelen? Ik ben er echt niet van overtuigd dat je vanaf een standaard foto kan zien of een zadel goed of slecht is.
Tieneke schreef:Maar... Is daar dan een forum voor nodig, waar ook mensen die denken het te weten hun mening kunnen zetten? Zijn er zoveel topics waarbij je zo kunt zien dat een zadel slecht is dat daar een forum voor nodig is? Denk je niet dat mensen die een zadel willen aanbieden dan gewoon een foto zullen weglaten?
Nouks schreef:Nickyu: als mensen Scapa willen kopen, moeten ze dat lekker doen. Mensen kopen toch wel vanwege het merk, dat houd je niet tegen, of goedkopere merken nu kwalitatief beter zijn of niet. Maar als er tweedehands Scapa wordt aangeboden voor dik de nieuwprijs, kun je daar dus wél iets van zeggen. Gaat meer om de verhouding tussen prijs, kwaliteit en merk en het waarschuwen voor ondeugdelijk materiaal dan om het aan- of afraden van bepaalde merken lijkt me.
DubbelDun schreef:@[***] : je zult de de kost moeten geven die daar echt anders over denken
DubbelDun schreef:@Nouks : je zult de de kost moeten geven die daar echt anders over denken
Nouks schreef:Dat er dus een heleboel mensen zijn die NIET uitgaan van de huidige nieuwwaarde, maar alleen kijken wat zij er zelf voor betaald hebben en dat er ook graag voor terug zouden willen hebben.Die vat ik even niet?
Nouks schreef:Klopt, mensen willen er graag zo veel mogelijk voor terug hebben. Maar 't is absoluut reëel om in zulke situaties aan te geven dat ze nieuw goedkoper te krijgen zijn en dan is 't risico voor de verkoper dat hij of zij de goederen niet verkoopt.
Sommige goederen zijn natuurlijk altijd meer waardevast dan anderen. Maar iets als Scapa (tijd lang helemaal hot, nu overal in de uitverkoop als ik Nickyu mag geloven) raakt schijnbaar uit de gratie en als je het dan als verkoper kwijt wil, zul je dus moeten zakken in prijs.
DubbelDun schreef:Middels feedback kun je ook de kwaliteit 'feedbacken', alleen is dat dus idd achteraf.
Overigens kun je nu op Ebay als verkoper ook geen negatieve feedback meer geven.