Onzinberichtje voor 25 berichten norm.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sky

Re: Onzinberichtje voor 25 berichten norm.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 13:34

Ja als je bij mensen kijkt die net 25 berichten hebben zie je heel onzin berichtjes inderdaad Nagelbijten / Gniffelen .
-- misschien deed ik het zelf ook wel Lips are sealed --

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 15:32

Ik kan me er zo aan irriteren he Nagelbijten / Gniffelen
Ik probeer vaak dan snel te temmen

Citaat:
-- misschien deed ik het zelf ook wel Lips are sealed --

Ik denk dat ik het ook wel deed *LOL*

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 15:46

rowo schreef:
Ben ik dan de enige die zich echt niet druk kan maken op wat ze allemaal plaatsen Bloos Zie het probleem niet zo!

nee hoor je bent echt niet de enige...het is maar net waar je je aan stoort. ik had die 25 berichtjes zo bij mekaar. als je een echte paardefreak bent dan verdiep je je in verschillende topics,je geeft serieus antwoord en klaar.
oke ik ben ook niet helemaal 'schoon hoor" ff voor iemand die mijn berichten gaat uitspitten.... heb 1x iemand in de zeik gezet, heb daarvoor ook een waarschuwing gehad, verder gedraag ik mij keurig....hihi

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 17:56

Bokt is nu ook zo groot dat het niet eens meer opvalt dat er mensen zijn die onzinberichten plaasten om aan hun eerste 25 posts te komen. Toen ik hier net zat vond ik dat al moeilijk te herkennen, laat staan nu. Ik kan me er ook niet zo druk om maken. Misschien zijn die mensen juist wel slim Clown

Roadracer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 18:09

Ik snap de regel wel, maar er zijn bepaalde situaties waarin het wel zwaar frustrerend is. Zo is het fellpony topic (zo'n beetje het enige topic dat over fellpony's gaat omdat er zo weinig van zijn) ooit naar de huiskamer geplaatst. Logisch, omdat er ook wel off-topic gekletst wordt (hoewel niet eens heel veel Haha! ). Maar iemand die dus nieuw op bokt komt en mee wil kletsen over dit specifieke ras, moet dus wel eerst 25 reacties elders geven. Of een nieuw topic over fellpony's openen, waar hooguit 3 reacties op komen, en verder verwezen wordt naar het HK topic om het overzichtelijk te houden Vork .
Maar goed, 25 posts is te overzien dus op zich wel een goede regel!

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 13:49

Ja idd, ik vind het niet heel veel gevraagd om 25 nuttige berichten te plaatsen wanneer je veel intresse hebt om in een hk topic te kunnen reageren als dit er nu 100 waren was dit een ander verhaal.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 14:30

Wat mij - nu ik het topic eens bekijk - ook opvalt is dat het paardennamentopic ook behoorlijk misbruikt wordt. Drie berichtjes achter elkaar enzo, beetje jammer.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 14:37

De regel ansich moet het probleem niet zijn. 25 Berichtjes, waar hebben we het over?

Alleen, waar ik tegenaan liep, was het feit dat je na die 25 berichten nog ergens op een link moest klikken om te kunnen posten. Dit was mij niet geheel duidelijk, en na ruim 250 berichten begon ik me toch wel groen en geel te ergeren dat ik niet in de Huiskamer mocht posten. Totdat iemand me op die link wees Huilen van het lachen. Ik denk dat dit op de een of andere manier toch wel wat duidelijker mag, ik hoor her en der mensen roepen dat ze meer dan 25 berichten hebben en nog niet kunnen posten. Na een PB'tje is dat vaak wel opgelost overigens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 14:41

Als het goed is, staat die aanmeldlink, evenals een uitleg over het hoe en waarom, in de melding die je te zien krijgt als je ergens wat wilt posten waar dat nog niet mag.

imd : Ook monologen mag idd niet, kan je ook op TEM'en, er is immers een editknop :)

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 14:43

Ik kreeg alleen een melding dat ik nog niet genoeg post had. *Je mag niet in dit forum posten omdat je nog niet aan de 25 nuttige berichten zit*, zoiets. Er stond echt geen doorkliklink bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 14:45

Ja, klopt. Toendertijd was idd dat wat summier, het is echter een tijd terug (als het goed is) aangepast zoals ik aangeef Lachen Dus nu staat het er wel in, dat bedoelde ik Lachen

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 14:46

Ah, op die manier. Goed bedacht van jullie Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 14:46

Utixo: En dat weet je na meer dan 3 jaar nog? Ik kan me daar eigenlijk echt niks meer van herinneren, weet niet eens of dat al de richtlijn was toen ik net op Bokt kwam...

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 14:49

Ja, maar ik heb de eerste 2 jaar niets gepost he. 2 Berichtjes ofzo, meer niet. Ben pas een jaartje aan het posten.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 16:34

Dat weet ik eigenlijk ook niet eens meer Nouks,
heb eigenlijk geen idee wanneer die regel precies is ingevoerd.

sandravra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 12:08

Een toevoeging op mijn reactie eerder:
Ik wil heel graag meepraten op paardentopics, maar het meerendeel van de onderwerpen dat gepost wordt is niet paard gerelateerd.
Zo kan ik dus nooit ergens over meepraten. Als de 25 berichten regel geldt, moet er ook op worden toegezien dat er genoeg paardentopics zijn.
Daar is Bokt tenslotte in eerste instantie voor bedoeld, of niet???

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 12:17

Volgens mij zijn er meer dan genoeg informatieve paardentopics bereikbaar voor de beginnende bokker om in te posten, daar zie ik dus echt geen probleem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 12:39

sandravra schreef:
Ik wil heel graag meepraten op paardentopics, maar het meerendeel van de onderwerpen dat gepost wordt is niet paard gerelateerd.

Heb je wellicht al eens een kijkje op een van deze tabbladen genomen :
Informatief
De Kantine
? :) Me dunkt dat daar veel paard-gerelateerde topics geopend en geplaatst worden :)

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 12:41

Toen ik net kwam had ik totaal geen moeite met het benodigd aantal berichten. Er zijn zat paardgerelateerde topics waarin je kunt reageren. Ik vind inderdaad ook dat er veel onzinposts geplaatst worden. Ik negeer dergelijke posts altijd maar.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 11:59

Aan de andere kant vind ik die 25 berichten norm ook wel erg irritant hoor.

Mijn vriend rijdt echt net net net paard... En die kan dus nu nog niet in de HK of andere fora waar hij al wel dingen van weet... Hij leest nu mee, maar het zou voor hem bijvoorbeeld leuker zijn als hij ook al ergens anders kon posten Lachen
Denk dat ik morgen er wel even samen met hem achter kruip om hem aan die 25 berichten te helpen Lachen

markies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 12:04

Ik zit nog niet aan de 25 berichten maar ga ook niet super snel berichten plaatsen om maar aan die 25 te zitten, hebben andere niks aan maar ik ook niet Knipoog Dus ik doe het lekker rustig aan en lees rustig de berichten door en als ik advies kan geven doe ik dat Knipoog

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 19:42

sandravra schreef:

En dit is ook een manier om aan die 25 berichten te komen.

Bokt heeft op dit moment 993928 topics. Je maakt mij niet wijs dat daar niet genoeg paardgerelateerde, open topics tussen zitten waar je nuttig kan reageren.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 21:45

Niwla schreef:
Idd irritant. Ik had er pas een in een topic die alleen maar "poep" schreef. Hamer

Haha!

Sorry...

Clown