Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Menino schreef:ja maar ik denk dat de stap wel groter is om via google te gaan zoeken...
Lielle schreef:[***] schreef:Wat denk ik wel een fijne oplossing zou zijn om het meelezerleed te beperken is het verplaatsen naar de mesthoop van alle huiskamertopics die al meer dan 2 jaar op slot zijn. Er zijn genoeg mensen die behoorlijk wat dingen in de huiskamer vertellen waarvan ze in eerste instantie niet denken dan het schadelijk kan zijn, maar over 3, 5 of 10 jaar toch best vervelend kunnen zijn.
daar zou ik niet blij mee zijn. daar staan ook berichten van mij toen mijn vader net overleden was, en die lees ik nog wel eens terug. En zoiets zal voor meer mensen gelden.
Menino schreef:Ik ben me ook heel goed bewust van het feit dat iedereen het kan lezen. Maarja ik had er nou weer geen rekening meegehouden dat dingen via via via bij precies 'het juiste persoon' zou uitkomen... Voordat ik haar zelf nog maar er heb over kunnen spreken.
Achteraf stom van mij... Maar die meelezer is ook een triest figuur vind ik. Ik snap persoonlijk ook gewoon niet zo goed wat iemand bezielt om berichtjes door te gaan lezen.. En dan alle negatieve dingen door te gaan spelen. Persoonlijk zou ik het wel prettig vinden als je iig 'zoek alles posts van deze gebruiker' afgeschermd zou worden ...
Mja.