Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maureenn schreef:Kirsten is ook nog ergnstig ziek, zit weken achter een thuis, mag niet naar school allemaal ziekhuis bezoekjes en dan kan ze ook niet meer op bokt.. heeft ze helemaal niks meer te doen
Maureenn schreef:Kirsten is ook nog ergnstig ziek, zit weken achter een thuis, mag niet naar school allemaal ziekhuis bezoekjes en dan kan ze ook niet meer op bokt.. heeft ze helemaal niks meer te doen
gabyfedde schreef:Hoe kan Bokt weten dat Carlijn dat bericht geplaatst heeft en niet Kirsten zelf?
poes schreef:Ze heeft hiervoor helemaal geen ban gekregen van 3 maand, wél 1 OW die samen met de andere OW's zorgde voor een ban van drie maand, het is een optelsysteem weet je wel...
Cayenne schreef:Maureenn schreef:Kirsten is ook nog ergnstig ziek, zit weken achter een thuis, mag niet naar school allemaal ziekhuis bezoekjes en dan kan ze ook niet meer op bokt.. heeft ze helemaal niks meer te doen
Heel erg vervelend voor haar en hopelijk gaat het snel weer wat beter met haar.
Maar dat is nog geen reden om de regels te overtreden denk ik en heeft er verder natuurlijk niets mee te maken
De mods hebben het druk en kunnen niet overal snel reageren. Je kunt en mag niet verwachten dat iedereen ala minute in een topic springt
daandriaan schreef:Mensen die in t ziekenhuis liggen, dan mogen andere mensen ook op hun account?
daandriaan schreef:Mensen die in t ziekenhuis liggen, dan mogen andere mensen ook op hun account?
Cayenne schreef:daandriaan schreef:Mensen die in t ziekenhuis liggen, dan mogen andere mensen ook op hun account?
In overleg met mods ja, maar dat is niet te vergelijken natuurlijk
daandriaan schreef:Houd bokt elk account in de gaten?
Ik ben ook wel benieuwd hoe ze er nou achter komen...
__Charlotte schreef:daandriaan schreef:Houd bokt elk account in de gaten?
Ik ben ook wel benieuwd hoe ze er nou achter komen...
Heel simpel, door iemand die haar getemt heeft.
Heb ik ook al meerdere malen mee gemaakt..