Het "bokt-gevoel".

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Re: Het "bokt-gevoel".

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 17:07

BraveSpots schreef:
Ik weet nog goed toen ik hier vier jaar geleden op bokt kwam en men klaagde over bokt en dat het niet meer zo goed was hoe het vroeger ooit is geweest. Ik voelde me als nieuweling zo inder de indruk van die mesen dat ik in het begin amper durfde reageren op topics Knipoog .

Jeutje, echt waar?

Daar heb ik nooit last van gehad, mensen die alleen maar zeuren dat bokt vroeger leuker was laat ik lekker kletsen.
Zeker zolang het bij klagen blijft en ze niet met oplossingen komen om bokt beter/leuker te maken,
ben zeker niet onder de indruk van die mensen

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 18:03

En het meest opvallende vind ik nog dat die mensen wel heel vaak op bokt te vinden zijn. Als het niet leuk meer is, dan kom je toch niet meer zo veel lijkt me? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 18:09

Dat je vroegah Knipoog iets als leukER ervaren hebt, wil denk ik niet zeggen dat het NU niet meer leuk is. Ik denk dat de meesten meer bedoelen dat het toen kleiner, meer 'ons kent ons' en wat intiemer was. Maar persoonlijk zie ik dat nu ook nog wel terug hoor, maar meer in bv huiskamergroepen en/of subforums. Want da's het voordeel van een groter bokt, je hebt ook letterlijk meer aanbod om je mee te vermaken.
En dat er dan dus ook meer mensen zitten die je niet mag, tja, dat hoort erbij. Dat heb je irl ook. Kwestie van negeren of misschien zelfs wel eens een beetje ontlopen, offfff als je d'r eens zin aan hebt de confrontatie opzoeken Nagelbijten / Gniffelen
Ach en wie het echt allemaal niet leuk meer vindt, die staat het vrij om te gaan... Andere fora en tijdsbestedingen genoeg.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 22:47

Mas schreef:
BraveSpots schreef:
Ik weet nog goed toen ik hier vier jaar geleden op bokt kwam en men klaagde over bokt en dat het niet meer zo goed was hoe het vroeger ooit is geweest. Ik voelde me als nieuweling zo inder de indruk van die mesen dat ik in het begin amper durfde reageren op topics Knipoog .

Jeutje, echt waar?

Daar heb ik nooit last van gehad, mensen die alleen maar zeuren dat bokt vroeger leuker was laat ik lekker kletsen.
Zeker zolang het bij klagen blijft en ze niet met oplossingen komen om bokt beter/leuker te maken,
ben zeker niet onder de indruk van die mensen

Ja, maar dat was ook meer een samenloop van omstandigheden. Ik was net 14, en redelijk onzeker in die periode. Daarbij kwam dat ik een topic een paar felle reacties had gehad van enkele ervaren bokkers.Toen ik ook nog eens ontdekte dat er veel werd geklaagd over de 'nieuwelingen' en dat bokt vroeger veel beter was, nam ik dat (achteraf gezien) erg persoonlijk op en voelde me hier absoluut niet meer gewenst.
Natuurlijk was dat niet zo bedoelt maar ik voelde me toen der tijd erg geïntimideerd door de oudere bokkers.
Laatst bijgewerkt door BraveSpots op 30-11-08 23:06, in het totaal 1 keer bewerkt

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 22:52

BraveSpots schreef:
Ik heb het ook regelmatig, dat ik trots ben om een bokker te zijn Haha!!!

vertel mij wat haha:

Afbeelding

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 22:55

Ik vind het heerlijk op bokt, echt even tijd voor mezelf. Dat 'even' wordt alleen soms wel erg lang bij mij... Ik pas wel op wat ik zeg, denk goed na voor ik reageer. Soms zit ik in een topic en denk ik "die kant wil ik niet op" en dan reageer ik niet, kijk er verder ook niet meer naar.