Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
criollolover schreef:x_Marr schreef:Ik stem eens
Je ziet steeds vaker topics voorbij komen dat ik denk, jeetje, moet je dat nou op bokt vragenOok aangezien er hier ook jongere kinderen zitten...
Dan gaat het vooral over intieme vragen etc.
Sommige dingen vind ik oke, ik bedoel aangezien bokt zo groot is kun je daar soms best een vraag stellen over iets medisch van jezelf bijvoorbeeld, of een niet paard gerelateerd product.
hier ben ik het volledig mee eens. soms denk ik jeetje ik zit toch op een paardenforum, komt er een topic voorbij over niet veel zin hebben aan sex, tja dan denk ik, moet dat hier op bokt??
[naam] schreef:Even iets anders dan wat ik me net zit te bedenken. Op Bokt staan paarden eigenlijk nieteens meer zo centraal. De helft is paard, de helft is de rest van alles wat iemand op een dag meemaakt. Kijk je bijv. op een fotoforum, dan gaat het over foto's, en is er 1 forum waar je over al het andere mag praten. En die fora hebben ook veel leden net als Bokt..
LiNdA1986 schreef:Nou ik vind de niet paarden gedeeltes wel erg leuk!
Menino schreef:LiNdA1986 schreef:Nou ik vind de niet paarden gedeeltes wel erg leuk!
het er volgens mij niet zo zeer om, of het leuk is...
Maar of het op bokt thuis hoort...
imo niet, voor je dagelijkse dingen zijn er zat andere fora.
BartVB schreef:Deze discussie wordt overigens al sinds 2002 oid gevoerdMensen hebben nu eenmaal behoefte aan het bespreken van niet-paardenonderwerpen en dan het liefst met gelijkgestemden (of iig mensen waar ze een beetje binding mee hebben) en het liefst op een site die ze al kennen/waar ze al geregistreerd zijn. We kunnen wel alle niet-paardenforums weghalen maar dan zal je zien dat de overgebleven forums een heeeel stuk minder bezocht worden dan nu. Als we alle niet-paardenforums wegdoen er er 1 'algemeen' forum voor in de plaat zetten gaat het ook mis want op een dergelijk forum staat je topic binnen 2 minuten op pagina 2
Bokt an sich gaat zeker primair over paarden, op het forum is echter een groot sociaal/algemeen deel. Wat mij betreft prima, hoef je ook geen tot weinig last van te hebben
ggit schreef:eens met Billy! wat mij betreft mogen alle topics over (puber)liefdesverdriet, relaties, ziektes, pms, diëten en het humeur van de poes/konijn/rat en andere huisdieren naar een andere site..