Word er minder vaak gepost op bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Re: Word er minder vaak gepost op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 16:48

Kir_Ples schreef:
Ik mis die pokemon echt wel, die topics waren geweldig om op een zaaie zondag middag te lezen. Haha!

hihi idd, heb helemaal krom gelegen toen ik die eens teruglas,
niet alleen om Pokemon, maar ook vooral om de reacties op die topics Haha!

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 17:46

Nee Plien98, niet alles is onzin. Hoeft natuurlijk niet alleen over paarden te gaan. Maar toen ik vanmiddag dit topic bekeek, heb ik voor de aardigheid even gekeken bij de actieve onderwerpen en er waren veel meer topics die niets met paarden te maken hebben dan wel... En dan vraag ik me wel af of dat de bedoeling is van dit forum. Met name de onzintopics over het weer en of er nog meer mensen een hondje uit het asiel hebben vind ik dus onzin. Zal best zo zijn dat er mensen zijn die dit wel leuk vinden, maar daar heb je ook andere forums voor. Gewoon ff googlen en er is zat over het weer en honden te vinden. Dit zijn gewoon een paar voorbeelden, dus niet om mensen tegen het scheenbeen aan te trappen Knipoog Voordat ik half bokt over me heen krijg!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 01:06

Nee hoor, ik post niet minder. Wel in veel minder topics. Ik zit vooral nog in de HK. En verder vind ik het meestal wel best. De fora waar in veel kwam (western o.a.) zijn niet boeiend meer. O.a. door nieuwe regels. Datzelfde geldt voor de fototopics. Dus dan is het logisch dat je daar post waar je het minste last van de nieuwe stijl hebt: de huiskamer. Overigens gaat het daar veel en vaak over paarden en over wat andere dingen ertussendoor.

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 20:25

Het valt mij ook wel op.
Ik en nog vele andere posten ook niet meer op HAW.
Omdat bij mij de berichten daar toch verwijderd worden Tong uitsteken .

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 20:26

misschien zijn we gewoon een beetje uitgel.uld Clown

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 20:45

Arabesk schreef:
misschien zijn we gewoon een beetje uitgel.uld Clown

Zou ook nog kunnen ja,
als je ziet hoevaak bepaalde onderwerpen al zijn uitgekauwd Tong uitsteken

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 20:47

Nagelbijten / Gniffelen viel mij ook al tijden op maar dacht dat het aan mij lag ofzo, zit er ook veel te veel achter Clown
Maargoed... eerder dacht ik nog van: het is zomer...komt wel goed in de herfst ofzo maar ook nu ik zwanger ben zit ik er toch al wat minder achter Lachen

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 20:48

Liezel1 schreef:
Ik merk het al aan mezelf..
Voorheen was ik hele avonden op Bokt te vinden, nu een stuk minder. Ik reageer ook minder...

het viel me laatst op dat als je naar de homepagina gaat en je kijkt in het linker rijtje welke topics er allemaal voorbijkomen, dat soms 80% niet eens over paarden gaat...

daar gaat een topic over, [FZ] Bokt teveel "niet paard"?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-08 20:49

Mas schreef:
Kir_Ples schreef:
Ik mis die pokemon echt wel, die topics waren geweldig om op een zaaie zondag middag te lezen. Haha!

hihi idd, heb helemaal krom gelegen toen ik die eens teruglas,
niet alleen om Pokemon, maar ook vooral om de reacties op die topics Haha!

Weten ze nu eigenlijk al wie Pokemon is? En had Pokemon ook nog een gewoon account hier op bokt?

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 23:24

Pokemon?? Heb ik iets gemist ? Gaaaap

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 02:00

Pokemon; wat was het ook alweer?
Klinkt me zoooo bekend in de oren, maar kan het me even niet herinneren. Bloos!

Ik zat vroeger altijd op HK, nu niet meer. Nu klik ik een beetje in het rond en post soms iets, soms niet. Vroeger veel HAW maar sinds de nieuwe regels durf ik bijna niet meer. Nagelbijten / Gniffelen

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 02:13

Mowoah schreef:
Pokemon; wat was het ook alweer?
Klinkt me zoooo bekend in de oren, maar kan het me even niet herinneren. Bloos!

[VSW] pony nemen

Dit was Pokemon Haha!

En ook hier een minder fanatieke bokker als voorheen. Lees nog wel bijna elke dag, maar post bijna niets meer.
De penny's weten het toch allemaal beter en de meeste onderwerpen zijn uitgekauwt. Dus ben eigelijk ook wel klaar met bokt, maar het blijft zo lekker verslavend Vork
Ik mis ook echt de relletjes, de hoog oplopende meningsverschillen en de mesthoop. Nu is alles maar hetzelfde, beetje doods bijna.

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 02:27

Rianne_ schreef:
Paula schreef:
RK mist. Clown

Die mis ik niet.

Ik wel, maar daar gaat het nu niet om.

Ik heb ook het idee dat het wat rustig is op bokt, maar toch hou ik het vol om de hele dag erachter te kunnen blijven plakken Clown
Door de vele regels etc vind ik het een stuk minder aantrekkelijk om te reageren op topics, dus lees ik volijk mee. Lachen

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 19:44

Mas schreef:
Is dat jou echt gebeurt KP?
Als dat zo is dan is dat nogal raar ja, waarom zou je niet meerdere topics mogen openen?

Die opmerking heb ik al vaker gehad.

Voor veel scholieren komt er nu ook een drukke periode aan, dat zou ook zeker meespelen Lachen

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 19:56

Het viel mij inderdaad ook al op dat er steeds minder word gepost, maar ik vind bokt eigelijk ook niet echt meer een paarden forum..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 01:56

Ik lees meer, post minder, maar compenseer dat naar mijn ideer weer met langer online zijn Clown

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 02:23

Ik post ook minder, maar dat ligt maar gedeeltelijk aan bokt.
Verder hoeven we maar te wachten op de volgende schoolvakantie en de nonsense (paarden)topics gaan explosief toenemen.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:00

Ik vind dat er de laatste tijd ook wat minder wordt gepost dan voorheen.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:32

Om eerlijk te zijn, lees ik tegenwoordig meer dan dat ik post.
Gewoon omdat ik de sfeer en regels zo verandert vind...en het niet echt rendabel en aantrekkelijk meer vind om ergens op te reageren of iets nieuws te plaatsen.
Mede omdat je weet dat niet iedereen met dezelfde ogen en intentie er naar kijkt, en goed leest wat er eigenlijk bedoelt wordt. En dan algauw het "boktgedrag"boven komt drijven.
Dat vind ik zelf persoonlijk wel jammer.
Soms heb ik gewoon het idee dat je hier niet meer jezelf kunt zijn. Alles moet volgens een bepaald perspectief geplaatst worden, anders wordt er meteen in heftige discussievorm op gereageerd, of je krijgt er geen eens aandacht voor, of door de nieuwe regels wordt je post van bokt gehaald omdat het niet aan de regels voldoet.

Natuurlijk begrijp ik dat die regels er zijn om de orde te handhaven op Bokt. Mede door de enorme groei,maar dat komt niet altijd tengoede van de gezellige sfeer. Door die enorme groei en nieuwe regels is bokt gewoon eenmaal ontzettend veranderd en daar zal ik wel aan moeten wennen ofzo... Nagelbijten / Gniffelen

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:35

BartVB schreef:
Wordt wat aan gedaan maar niet door dan maar al het niet-paardenspul de deur uit te doen Lachen

Topics gaan over het algemeen naar de Huiskamer als ze uitlopen op een slowchat.

Is het dan niet een optie om een splitsing te maken in Actieve onderwerpen, bijv. een kolom met Paardenfora en een kolom met Niet-paardenfora?

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:38

Komt door al die regels..

Van mij mogen die nieuwe weer weg.
Het was prima zonder al die regeltjes!

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 11:33

wordt ook zo langzamerhand beetje moe van bokt. een discussie mag al snel niet, want je moet vooral ontopic blijven, je mag niet speculeren en blabla. Hierdoor heb ik geen zin meer om zoveel te reageren... al die regels mogen van mij ook een stuk minder..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 11:38

Roos_s schreef:
wordt ook zo langzamerhand beetje moe van bokt. een discussie mag al snel niet, want je moet vooral ontopic blijven, je mag niet speculeren en blabla. Hierdoor heb ik geen zin meer om zoveel te reageren... al die regels mogen van mij ook een stuk minder..

Ik denk dat dit er heel erg mee te maken heeft Ja
Sinds de nieuwe regels op WN-ITP er zijn is dat forum minder druk bezocht en er zijn minder topics. Ook de ´sfeer´ (in hoeverre dat natuurlijk kan op een forum) is minder geworden.
Dit geldt imo ook voor de andere western-fora. Steeds minder mensen posten daar, imo omdat er té veel regels zijn.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 11:48

Wat die regels betreft is het heel lastig om een balans te vinden tussen 'jullie meten met twee maten' en het hebben van 0 flexibiliteit omdat ieder geval in een Bokt Wetboek is uitgewerkt. Minder regels is leuk maar, dan hebben we in de kortste keren hier weer discussies met 'ja maar Mien mocht dat toen en toen wel', wat ook erg vermoeiend is :)

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 11:56

ja dat wel, maar ik denk mensen die er genoeg van hebben dan vanzelf niet meer reageren in dat topic of op die mensen gaat reageren. Het jammere nu is dat er nauwelijks meer discussies kunnen ontstaan... ik snap dat het lastig is om regels voor iedereen zo goed mogelijk toe te passen, maar eerlijk gezegd vond ik het een jaar geleden vele malen beter dan hoe het nu is....