Kir_Ples schreef:Ik mis die pokemon echt wel, die topics waren geweldig om op een zaaie zondag middag te lezen.
hihi idd, heb helemaal krom gelegen toen ik die eens teruglas,
niet alleen om Pokemon, maar ook vooral om de reacties op die topics

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kir_Ples schreef:Ik mis die pokemon echt wel, die topics waren geweldig om op een zaaie zondag middag te lezen.
Arabesk schreef:misschien zijn we gewoon een beetje uitgel.uld
Liezel1 schreef:Ik merk het al aan mezelf..
Voorheen was ik hele avonden op Bokt te vinden, nu een stuk minder. Ik reageer ook minder...
het viel me laatst op dat als je naar de homepagina gaat en je kijkt in het linker rijtje welke topics er allemaal voorbijkomen, dat soms 80% niet eens over paarden gaat...
Mas schreef:Kir_Ples schreef:Ik mis die pokemon echt wel, die topics waren geweldig om op een zaaie zondag middag te lezen.
hihi idd, heb helemaal krom gelegen toen ik die eens teruglas,
niet alleen om Pokemon, maar ook vooral om de reacties op die topics
Mowoah schreef:Pokemon; wat was het ook alweer?
Klinkt me zoooo bekend in de oren, maar kan het me even niet herinneren.
Rianne_ schreef:Paula schreef:RK mist.
Die mis ik niet.
Mas schreef:Is dat jou echt gebeurt KP?
Als dat zo is dan is dat nogal raar ja, waarom zou je niet meerdere topics mogen openen?
BartVB schreef:Wordt wat aan gedaan maar niet door dan maar al het niet-paardenspul de deur uit te doen
Topics gaan over het algemeen naar de Huiskamer als ze uitlopen op een slowchat.
Roos_s schreef:wordt ook zo langzamerhand beetje moe van bokt. een discussie mag al snel niet, want je moet vooral ontopic blijven, je mag niet speculeren en blabla. Hierdoor heb ik geen zin meer om zoveel te reageren... al die regels mogen van mij ook een stuk minder..