Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolande schreef:Wat ik vreemd blijf vinden is dat een western-forum dat prima werkte, waar iedereen op een open, leuke manier met elkaar om ging, waar iedereen met veel plezier zijn of haar fotos plaatste moest veranderen omdat een dressuur forum er een potje van schijnt te maken. Het argument dat er te veel foto-fora waren gaat schijnbaar nu al niet meer op want er komt weer een nieuwe bij.
Maya schreef:Er is geen nieuw subforum in de zin van RT-HAW gekomen, maar HAW is dus van plaats verhuisd van het tabblad Kantine naar het tabblad Informatief als subforum van RT. Daarnaast heeft het dus een naamsverandering ondergaan voor de duidelijkheid. Dit omdat er op RT-HAW dus ook duidelijk gevraagd wordt om zinvolle en onderbouwde tips waar iemand iets aan heeft.
Op RIJ-ITP kunnen nu alle algemene rijfoto's komen waar je geen specifiek rijtechnisch commentaar wilt, maar wel graag gewoon even wilt laten zien. Die kunnen nu dus op RIJ-ITP om het gewone ITP te ontlasten
@ Anya en Nielsd. Dit was ook een HAW-evaluatie, geen WN-ITP evaluatieDaarnaast kun je WN-ITP vergelijken met de andere discipline subfora. Op AR-ITP mogen bijvoorbeeld ook alleen maar gewone menfoto's geplaatst worden die iemand wilt laten zien. Bij SGW-ITP hetzelfde verhaal, met name fotoverslagen van wedstrijden of trainingen staan daar. Ook daar geldt dat de gewone ITP-foto's zoals je menpaard of SGW-paard in de wei, op ITP zelf thuishoren, en niet op het SGW-ITP of AR-ITP. Voor WN-ITP gaat dus in principe het zelfde op, de gewone rij en trainingsfoto's van westernruiters horen op WN thuis, maar de overige algemene fototopics horen op ITP of KS-ITP thuis
Kom op zeg ik kan niet eens meer normaal foto's kijken we hebben nu voor allerlei fotos een forum dat is toch niet overzichtelijk?
En ik ben vast niet de enige die vind dat er erg overdreven wordt
Daarnaast verwoordt Mas het wel mooi, we hebben geprobeerd om een gulden middenweg te vinden. En dat is best lastig, je kan niet iedereen volledig tevredenstellen, want wat de een graag wilt, wil de ander absoluut niet.