Dus ik vind wel dat ik het mensen mag zeggen, wat er kan gebeuren.. en ik ga het ook niet heel kinderachtig 10 x herhalen.. maar zeg niet dat ik niet gewaarschuwd heb!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chevano schreef:ma_rie_tje schreef:Ik heb niet eens een (goedgekeurde) cap, ik heb alleen nog een plastic dopje van 10 jaar geleden in mn kast liggen, ja zoeentje met een elastiekje voor onder je kin.
haha ik ook hoor en een hoedje natuurlijk toen ik in de 2 reed maar of die nou ook veilig is
Revanches schreef:Hoe denken jullie over deze regel?
Frank schreef:Revanches schreef:Hoe denken jullie over deze regel?
Heb jij een klap van de molen gekregen ofzo?
miep1979 schreef:Goede voorbeeld geven Elma.......
Moet je kijken wat er allemaal op bokt gepost wordt hele huwelijkproblemen, sexproblemen en noem maar op staan op bokt....... dan zouden er wel heel wat meer regeltjes bij moeten komen
Elma_ schreef:Maar moeten we ook niet het goede voorbeeld geven?
er zitten hier veel pubers en kinderen op bokt (nee niks aanvallends) die ook de HAW topics bekijken.. die zien iemand tegen wie ze enorm opkijken zonder cap, en denken oh hee kijk dat is stoer! En DAAROM zeg ik het altijd, dan geef ik maar het goeie voorbeeld, al vind iedereen me zeuren
Als mn kind ooit paard gaat rijden moet k hem niet tegenkomen zonder cap.. dan komt ie nooit meer met zn kont op een paard
Elma_ schreef:Maar moeten we ook niet het goede voorbeeld geven?
er zitten hier veel pubers en kinderen op bokt (nee niks aanvallends) die ook de HAW topics bekijken.. die zien iemand tegen wie ze enorm opkijken zonder cap, en denken oh hee kijk dat is stoer! En DAAROM zeg ik het altijd, dan geef ik maar het goeie voorbeeld, al vind iedereen me zeuren
Als mn kind ooit paard gaat rijden moet k hem niet tegenkomen zonder cap.. dan komt ie nooit meer met zn kont op een paard
Frank schreef:Ja, en boomzadels niet te vergeten