Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lautje76 schreef:dat is op een ander zeer groot forum dat ik ken net zo hoor. Er zal wel een praktische reden achter zitten.
Snader schreef:lautje76 schreef:dat is op een ander zeer groot forum dat ik ken net zo hoor. Er zal wel een praktische reden achter zitten.
Als er een reden is en ik deze weet, dan kan ik er misschien begrip voor hebben. Het is te hopen dat het team een reactie gaat geven.
Overigens heb ik een heel andere ervaring dan jou, maar het maakt me niet uit wat ze op andere fora doen.Ik denk liever voor mezelf.
Anoniem schreef:lekker dan. ik zie het nut ook niet van eindeloos terugzoeken,in mijn geval tot ruim 5 jaar terug..
ik wil die posts gewoon weg,hoppekee.
en het nut van een forum?als je oude topics opent gaat er een slotje op,omdat het niet meer relevant is?? dus waarom zou je dan moeite doen jaren terug te zoeken?
en wat ik aangeef,er zijn mensen die er een sport van maken om je dus op google compleet terug te traceren.en dat kan bij sommige mensen zeer vervelend gaan uitpakken..
(even voor mijn meelezer...kijk,word je toch nog genoemd he,op bokt..)
Anoniem schreef:js,is heel leuk...als ik alle berichten moet linken die ik weg wil hebben,zal het een pb worden die meterslang is...