mijn pc waarschuwt mij om op bokt te gaan!!??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

criollolover

Re: mijn pc waarschuwt mij om op bokt te gaan!!??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 13:41

suleilitha schreef:
TS, installeer even Mozilla Firefox als browser en schaf de Internet explorer af, dan ben je gelijk van dit probleem af.

mijn broer heeft ook firefox, heb lang getwijfeld om het te doen, maar het net firefox geinstalleerd. het is wel ff wennen, hang altijd nogal aan oude vertrouwde.....

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 14:07

ja het is bekend bij bokt Lachen op bokt zit geen virus dus het moet een verborgen iets zijn
firefox is fijn hoor, als je er aan gewend bent

MonsterInc

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 23:58

Ik zie dat dit een oudere topic is maar ik kwam hem tegen met google toen ik ook vast liep met mijn pc door het antivirus 2009.

Antivirus 2009 is een vervelende nep / spy ware progamma waar veel voor word gewaarschuwd op internet ., ( kwam ik net achter )!!!!!!!

hier een link met meer info : p.s dit is een veilige link !! http://www.windowsvistaplace.com/antivi ... emoval/nl/

je hebt een zogenaamd antivirus progamma op je pc die telkens met nep popups te voorschijn komt dat je de antivirus moet updaten enz, als je dan doorlinkt moet je registreren ( niet doen !!! )

Ik weet niet hoe ik eraan ben gekomen , maar ik kon niet meer op google en me systeem viel uit en deed niks meer. Boos!

Het progamma zelf verwijderen lukt niet . en als je goed kijkt naar de twee icoontjes op je balk onderin
zie je dat ze slecht zijn getekend .
als je het echte antivirus progamma hebt gedownload zie je dit icoon Afbeelding
klein rechts onderaan , de icoon van de nep antivirus ziet er in elkaar geknutseld uit.
dat was ook al voor mij een teken dat er iets niet klopte
Via een andere pc heb ik gegoogled en kwam veel website`s tegen met verwijder progamma`s voor en antivirus 2009 .

Ik heb nu http://www.idealsoftware.nl/MBAM/ ( wat al eerder werd aangegeven in dit topic ) en probleem opgelost .

Dus iedereen oppassen voor dit virus !!

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 14:26

Ik heb hier op bokt geen last van. Als ik eens in de zoveel tijd even op netlog ga, dan krijg ik wel een waarschuwing dat die site windows zou vertragen, en vaak word de internet explorer dan ook afgesloten. Ik weet niet waar dit aan ligt, heb een goede virusscanner. NOD32. Gelukkig zit ik niet vaak op netlog, alleen om cantact met belgische vrienden te houden Clown

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 14:29

Bij mij staat Internet Explorer ook te zagen dat ik maar béter niet op... HOTMAIL mag komen...! (Bij bokt nog niet meegemaakt)

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 14:32

_Charlotte schreef:
Geen familielid, die je bokt verslaving zat is? Haha!

Clown

Haha, dacht ik ook net Haha!

Nee, zeker een keer goed scannen en al je instellingen nakijken. Pop ups blokkeren kan ook al helpen.