Leven en laten leven... en lekker lachen is ook heerlijk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
russel schreef:Mag er niet meer gedolt worden? Moet het altijd zo serieus zijn, en al dat getem....
iepsel schreef:Ik erger me veel meer aan onderschriften die schreeuwen om aandacht!!!!!
Jolliegirl schreef:sommige onderschriften irriteer ik me ook vreselijk aan, maar ach daar lees ik overheen.
bedankt voor de uitleg karl, hier heb ik tenminste iets aan
detour schreef:Jolliegirl schreef:sommige onderschriften irriteer ik me ook vreselijk aan, maar ach daar lees ik overheen.
bedankt voor de uitleg karl, hier heb ik tenminste iets aan
Lees de onderschriften dan NIET.![]()
Als je je al ergert aan een onderschrift, wat zul je je zelf dan vreselijk snel druk maken om niks in het leven.![]()
Ik heb eigenlijk een beetje met je te doen en bedoel dit echt oprecht.
druppeltje schreef:Ik baal alleen maar dat ik het betreffende topic heb gemist. Beetje lol moet kunnen toch?
Ans schreef:Er zijn toch speciale topics om mensen de gek aan te steken, lol te hebben en eindeloos lachen om anderen?
Als er serieus een topic geopend wordt vind ik dat er serieus op gereageerd kan worden en heb je zin om diegene de gek aan te steken, wees dan zo "volwassen" om hem/haar een pb te sturen en niet het topic te verzieken.
Zie het zelf ook regelmatig gebeuren dat men in no-time afdwaalt van het onderwerp en persoonlijk aan gaat vallen etc...
Bokt is toch ook om informatie te verkrijgen voor jong en oud?
Lol moet kunnen, maar wel met mate vind ik of in de aangewezen topics.
nuldertien schreef:Ans schreef:Er zijn toch speciale topics om mensen de gek aan te steken, lol te hebben en eindeloos lachen om anderen?
Als er serieus een topic geopend wordt vind ik dat er serieus op gereageerd kan worden en heb je zin om diegene de gek aan te steken, wees dan zo "volwassen" om hem/haar een pb te sturen en niet het topic te verzieken.
Zie het zelf ook regelmatig gebeuren dat men in no-time afdwaalt van het onderwerp en persoonlijk aan gaat vallen etc...
Bokt is toch ook om informatie te verkrijgen voor jong en oud?
Lol moet kunnen, maar wel met mate vind ik of in de aangewezen topics.
Lol met mate? Dat kan niet.
Je hebt lol
Of je hebt geen lol
Citaat:Lol met mate? Dat kan niet.
Je hebt lol
Of je hebt geen lol
Citaat:Yep, maar overdrijven is ook een vak
Joceline schreef:Ik maak me er niet heel druk om het wordt vanzelf een keer gesloten zo'n topic. Wat ik wel vervelend vind is dat in sommige topics eindeloos wordt doorgediscussierd terwijl het daar helemaal niet om gaat in het topic..
nuldertien schreef:Er zijn ook mensen die zich er pagina's lang mee kunnen amuseren.
Ans schreef:nuldertien schreef:Er zijn ook mensen die zich er pagina's lang mee kunnen amuseren.
Dat kan... maar denken er vaak niet overna of het vervelend is voor andere bokkers die wel serieus reageren en dan nog te spreken over de ts.
Het kan soms erg persoonlijk worden en niet altijd op zijn plaats, daarvoor zijn andere gedeeltes van bokt toch beschikbaar of pm?
Ans schreef:nuldertien schreef:Er zijn ook mensen die zich er pagina's lang mee kunnen amuseren.
Dat kan... maar denken er vaak niet overna of het vervelend is voor andere bokkers die wel serieus reageren en dan nog te spreken over de ts.
Het kan soms erg persoonlijk worden en niet altijd op zijn plaats, daarvoor zijn andere gedeeltes van bokt toch beschikbaar of pm?