Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Melanie_B schreef:Ik kijk er over heen. Besteed er geen aandacht aan, want dat is juist wat ze willen. Alsof RK zielig is, en onterecht is gebant. Nou daar lijkt mij in dit geval geen sprake van te zijn en is zij térecht gebant. En ik heb daar vrede mee.Je weet dat je sommige dingen niet mag doen, en toch doe je het.. En ja, dan gaat het een keertje fout hé
.
Ik zou het overigens verschrikkelijk vinden als een ander zomaar even lekker aan het rondneuzen is op mijn account.. Zou bij mij niet snel door de beugel kunnen.En al helemaal niet als Mod zijnde, die hebben namelijk ook een hoop verantwoordelijkheden op zich!
x_Marr schreef:Melanie_B schreef:Ik kijk er over heen. Besteed er geen aandacht aan, want dat is juist wat ze willen. Alsof RK zielig is, en onterecht is gebant. Nou daar lijkt mij in dit geval geen sprake van te zijn en is zij térecht gebant. En ik heb daar vrede mee.Je weet dat je sommige dingen niet mag doen, en toch doe je het.. En ja, dan gaat het een keertje fout hé
.
Ik zou het overigens verschrikkelijk vinden als een ander zomaar even lekker aan het rondneuzen is op mijn account.. Zou bij mij niet snel door de beugel kunnen.En al helemaal niet als Mod zijnde, die hebben namelijk ook een hoop verantwoordelijkheden op zich!
Kan je even de rest van het topic lezen voordat je wat plaatst?
We hebben het hier niet over RK, maar over de avatar.
Melanie_B schreef:Alsof RK zielig is, en onterecht is gebant. Nou daar lijkt mij in dit geval geen sprake van te zijn en is zij térecht gebant. En ik heb daar vrede mee.Je weet dat je sommige dingen niet mag doen, en toch doe je het.. En ja, dan gaat het een keertje fout hé
.
Focussed schreef:Weetje wat ik irritant vind... dit topicEn zo kunnen we denk ik nog wel even doorgaan
.
Ik denk dat jij, TS, het ook niet zo leuk zou vinden als er een topic over jouw avatar werd geplaatst op bokt, over hoe irri die wel niet is....
Wat wil je hier nu precies mee bereiken? Een verbod op die avatar ofzo ?