Nogsteeds RK avatars en onderschriften...vervelend!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dela

Re: Nogsteeds RK avatars en onderschriften...vervelend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 18:15

Er zijn wel meer avatars die irriteren.
Ik kan me er persoonlijk niet aan irritereren, ik ben juist blij dat er nog bokkers zijn die een ander willen steunen ipv gelijk met modder te gaan gooien!
En als je het niet bevalt, tja, toestemming is er en daar kun jij weinig aan veranderen.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 18:19

Het is mij eerlijk gezegd nog nooit opgevallen Huilen van het lachen

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 18:23

wat maakt het nou uit. Er zijn zoveel bokkers met de zelfde avator. Ik snap niet dat je je daar druk om kan maken.....

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 18:28

maar wat is het nut van een solidariteits actie? Ook al zou RK terug mogen komen, dan wil ze nog niet terug komen....
Dus tja...
Ik vergis me ook regelmatig bij de desbetreffende ava

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 18:31

Jeej, ik ben niet meer de enige die het vervelend en nutteloos vind.
Snap nog steeds het doel er niet van..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 18:35

ik vind het niet vervelend Lachen en het is dat ik bang ben om mijn eigen avatar kwijt te raken, anders had ik hem waarschijnlijk ook wel gehad.

Niet om schuld of onschuld, maar gewoon omdat ik RK een heel waardevol lid vond.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 18:37

die laatste zin ben ik helemaal met je eens kim, maar ik blijf het wel ontzettend verwarrend vinden.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 18:41

als iemand anders het zelfde avator heeft hoor je daar ook niemand over.

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 18:45

Ik ben er inmiddels ook wel aan gewend, kijk er gewoon overheen.
Ik vind het nog steeds wel jammer dat RK er niet meer bij is.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 18:49

Ik kijk er over heen. Besteed er geen aandacht aan, want dat is juist wat ze willen. Alsof RK zielig is, en onterecht is gebant. Nou daar lijkt mij in dit geval geen sprake van te zijn en is zij térecht gebant. En ik heb daar vrede mee. Ja Je weet dat je sommige dingen niet mag doen, en toch doe je het.. En ja, dan gaat het een keertje fout hé Knipoog.

Ik zou het overigens verschrikkelijk vinden als een ander zomaar even lekker aan het rondneuzen is op mijn account.. Zou bij mij niet snel door de beugel kunnen. En al helemaal niet als Mod zijnde, die hebben namelijk ook een hoop verantwoordelijkheden op zich!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 19:00

Melanie_B schreef:
Ik kijk er over heen. Besteed er geen aandacht aan, want dat is juist wat ze willen. Alsof RK zielig is, en onterecht is gebant. Nou daar lijkt mij in dit geval geen sprake van te zijn en is zij térecht gebant. En ik heb daar vrede mee. Ja Je weet dat je sommige dingen niet mag doen, en toch doe je het.. En ja, dan gaat het een keertje fout hé Knipoog.

Ik zou het overigens verschrikkelijk vinden als een ander zomaar even lekker aan het rondneuzen is op mijn account.. Zou bij mij niet snel door de beugel kunnen. En al helemaal niet als Mod zijnde, die hebben namelijk ook een hoop verantwoordelijkheden op zich!

Kan je even de rest van het topic lezen voordat je wat plaatst? Lachen
We hebben het hier niet over RK, maar over de avatar.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 19:01

x_Marr schreef:
Melanie_B schreef:

Kan je even de rest van het topic lezen voordat je wat plaatst? Lachen
We hebben het hier niet over RK, maar over de avatar.

Dat weet ik. Ik heb het ook over de avaters.
Ze willen gewoon er nogmaals aandacht aan besteden dmv die avaters en onderschriften te gebruiken.. Terwijl ze heus niet voor niets is gebant.. Knipoog

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 19:04

Nou wat doet deze lap tekst er dan bij:

Melanie_B schreef:
Alsof RK zielig is, en onterecht is gebant. Nou daar lijkt mij in dit geval geen sprake van te zijn en is zij térecht gebant. En ik heb daar vrede mee. Ja Je weet dat je sommige dingen niet mag doen, en toch doe je het.. En ja, dan gaat het een keertje fout hé Knipoog.

Gaat toch echt niet meer over de avatar?
Overigens is er twijfel over wat de waarheid is, en DAAROM hebben ze die avatar Knipoog

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 19:06

Dat is mijn onderbouwde mening waarom ik er over heen kijk. Lachen

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 19:08

Snap de irritatie niet zo goed... Iedereen weet dat RK voor minstens 1 jaar is geband dus als je die ava ziet dan weet je al dat zij het niet is.
Daarnaast vind ik het leuk om regelmatig haar ava tegen te komen... Zo wordt ze zeker niet vergeten, want haar inbreng was geweldig Lachen.

Ik vind het nog steeds jammer dat ze geband is want haar inbreng is groot geweest op bokt... Maar over schuld of onschuld van RK oordeel ik niet omdat ik er het fijne niet van af weet.

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 19:13

Het is mij nog nooit opgevallen dat er meerdere mensen dezelfde ava hebben. Dus ik vind het geen probleem.
Ik kan me echter wel voorstellen dat als iemand een topic opent en er meerdere mensen reageren die allemaal dezelfde ava hebben als de TS, het erg verwarrend wordt met lezen (als je dus alleen de berichten van de TS wil lezen).
Maar, zoals gezegd heb ik het nog niet meegemaakt.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 19:27

Wat kunnen sommige hier ongelovelijk kinderachtig reageren zeg. Beetje respect naar elkaar mag ook wel ipv elkaar helemaal af te katten. Lachen
Dit topic is geopend met een ander doel dan dat het nu is geworden....

Die ava's vind ik zelf vrij irritant, vooral in het begin als er ineens 5 man onder elkaar dezelfde ava had. Lachen Maar het is nu minder geworden, dus denk dat het op een gegeven moment wel weer helemaal vervaagt. Lachen Maar snap je punt Ja

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 19:33

Ik denk ook wel dat het weer ophoud.

Ik zelf heb helemaal niks met die avatars ofzo. Ik had ook niks met RK, ken haar niet eens. Bloos En ze komt toch niet terug, So be it. Lachen

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 19:38

Weetje wat ik irritant vind... dit topic Scheve mond En zo kunnen we denk ik nog wel even doorgaan ROFL .

Ik denk dat jij, TS, het ook niet zo leuk zou vinden als er een topic over jouw avatar werd geplaatst op bokt, over hoe irri die wel niet is....
Wat wil je hier nu precies mee bereiken? Een verbod op die avatar ofzo ?

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 19:44

Toen het pas begon vond ik het wel vréselijk irritant. Maar dat was omdat er toen wel eens een kans bestond dat RK terug ontband was en er een uitleg over zou geven. Dus elke keer als ik die avatar zag dacht ik 'hé, RK!', en dan 'o nee, gewoon een sympathisant'.

Ondertussen weet ik wel dat ze niet zal terugkomen en vallen diezelfde RK-avatars gewoon onder dezelfde categorie als andere mensen die dezelfde avatar hebben.
Verder probeer ik me zo veel mogelijk neutraal te houden. Ik geloof niet dat het absoluut zeker is dat RK schuldig is, maar ik geloof ook niet dat het absoluut zeker is dat de mods een fout hebben gemaakt. Maar helaas zolang er geen bewijzen zijn dat het niet zo is, blijven de mods in hun goed recht.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 19:45

Ach, ik maak me er niet zo druk over of het nu wel of niet onterecht is. Ik ken RK nauwelijks, kon haar posts altijd wel waarderen en ze had veelal nuttige informatie... Maar verder heb ik niet echt een band met haar ofzo ROFL .

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 19:45

Focussed schreef:
Weetje wat ik irritant vind... dit topic Scheve mond En zo kunnen we denk ik nog wel even doorgaan ROFL .

Ik denk dat jij, TS, het ook niet zo leuk zou vinden als er een topic over jouw avatar werd geplaatst op bokt, over hoe irri die wel niet is....
Wat wil je hier nu precies mee bereiken? Een verbod op die avatar ofzo ?

Staat in haar openingspost. Lachen Ze vraagt wie zich er nog meer aan irriteert, en of dit wel mag. Lachen
In de regels staat er niks over, dus dat valt af. Lachen Dan blijft de vraag over wie zich wel of niet irriteert. Knipoog

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 19:47

Dus dit is een soort samenkomst groep voor nog meer geirriteerden ROFL . Kunnen we er niet meteen een HK topic van laten maken?

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 19:50

Niemand gaat off-topic, dus waarom? Lachen Zou gewoon een antwoord van een mod oid afwachten kijken wat die zegt. Lachen En anders open je er zelf 1 Knipoog

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 19:54

Ik heb geen praatgroepje nodig hoor ROFL