Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ladybird schreef:Nayomie schreef:Sorry bokt, maar hadden jullie het niet even eerder kunnen zeggen? Want ik zit hier te snotteren als een gek, nekpijn als de tierelier en bevroren vingers. Bovendien moet ik er morgen gewoon weer optijd uit..
Dat is niet het schuld van bokthet is nog 24 uur - 16 min 1 april. je had het dus ook morgen kunnen lezen dat het niet door ging
_lieff_ schreef:Maar ook al was dit wel goed gelopen allemaal, dan vind ik het alsnog niet een hele bijzondere en grappige grap.. als je het in verhouding ziet met wat er allemaal in dit topic gebeurde, leek het alsof het iets spectaculairders zou moeten zijn..
Ladybird schreef:_lieff_ schreef:Maar ook al was dit wel goed gelopen allemaal, dan vind ik het alsnog niet een hele bijzondere en grappige grap.. als je het in verhouding ziet met wat er allemaal in dit topic gebeurde, leek het alsof het iets spectaculairders zou moeten zijn..
Dat is wel waar.. als ik dat topic had gelezen, op 1 april of niet, had ik gedacht van uhm juist ja... een paaardentandenborstel. doe normaal!!