Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Diablo schreef:Toch ben ik nog steeds tegen het temmen van pb's. Ik heb nooit echt vervelende pb-s ontvangen, maar ik vind gewoon: privé is privé. Als ik hulp nodig heb bij het uitvechten van iets, heb ik daar in ieder geval geen mod bij nodig.
Wendy schreef:Diablo schreef:Toch ben ik nog steeds tegen het temmen van pb's. Ik heb nooit echt vervelende pb-s ontvangen, maar ik vind gewoon: privé is privé. Als ik hulp nodig heb bij het uitvechten van iets, heb ik daar in ieder geval geen mod bij nodig.
Ik ben ook nog steeds tegen. Ik heb weleens vervelende pb's gehad, maar daar ga ik me dus niet druk om maken.
Diablo schreef:Toch ben ik nog steeds tegen het temmen van pb's. Ik heb nooit echt vervelende pb-s ontvangen, maar ik vind gewoon: privé is privé. Als ik hulp nodig heb bij het uitvechten van iets, heb ik daar in ieder geval geen mod bij nodig.
katiavl schreef:Danku!
Vind het wel een goed idee van slimmerik met de foei, maar het probleem met de foei vind ik. Als iemand zijn fout inziet kan hij of zij zich niet verontschuldigen. Maar misschien zie ik het te rooskleurig
slimmerik schreef:katiavl schreef:Danku!
Vind het wel een goed idee van slimmerik met de foei, maar het probleem met de foei vind ik. Als iemand zijn fout inziet kan hij of zij zich niet verontschuldigen. Maar misschien zie ik het te rooskleurig
Die verontschuldiging zou je dan via een mod kunnen versturen.
Myrdal schreef:Een voordeel van email is wel dat je het kunt blokken, maar zover ik begrepen heb staat dat al op de lijst van Bart. Dat je geen pb's meer binnen krijgt van foeis.