Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chiqa schreef:Snap je een beetje waar ik naar toe wil Perrokai?
Perrokai schreef:Ja Chiqa, maar wie zit er hier dan de hele tijd te temmen verdorie haha ......
Ik Tem niet omdat het ten eerste niets te maken heeft met mij, een persoon in kwestie zich soms heel goed kan verdedigen maar dan is het nog steeds tegen de regels en ik ben hier niet de scheidsrechter.
_Tivoli_ schreef:Als dat jou redenatie is...
ik mag niet reageren op iets wat over mij gezegt wordt,anders ben ik op mijn tenen getrapt
Lovely schreef:Misschien had ik je ergens mee kunnen helpen, heb je daar wel eens aan gedacht?
Lovely schreef:Chiqa en Karl, waarom altijd uitgaan van het slechte in de mens?
Chiqa schreef:O en dit bedoel ik dus PRESIESWaarom haal je nu het negatieve uit het hele TEM gebeuren?
Mss tem ik wel met een hele andere reden, waar jij nu blijkbaar geen seconde aan heb gedacht en mss een keertje in zou kunnen verdiepen?
Waarom ik tem? Als er bijvoorbeeld een dubbel topic staat...(Ben ik nog zo loyaal om de dubbele topic in de tem te plaatsen om het de behandelende moderator te vergemakkelijken)
en tem elke dag wel op topics die verkeerd staan....Topics die oud zijn....En soms ook op antwoorden
waarover ik het eerder ook al had, of het toegestaan is op bokt.
Maar meer om duidelijkheid voor mezelf te scheppen.
Dus Temmen hoeft helemaal n iets spannends of achterbaks te zijn, puur praktisch en gezien ik zelf een forum heb kan ik me zo goed voorstellen dat het voor een mod prettig kan werken als er oplettende leden zijn die wat meedenken.
Dus geen klikspaan boterspaan gedoe.
runningkawa schreef:Al draag je ideeën...met heel veel geluk krijg je antwoord dat ze er achter de schermen over hebben...maar wat de uitkomst is hoor je niet meer.
Als je in eerste instantie al iets hoorde...
En of je dat idee nu al 3 jaar door verschillend gebruikers voorbij ziet komen, maakt ook niet uit.
Dus wat is het nu van ideeën opperen?
En voor de rest is het heel simpel.
Ben je hier nu niet eens met hoe het gaat,
en zeg je nu in een ander topic iets waar op getemd wordt zegt men, ja die is de laatste tijd negatief aanwezig...hup OW (ja want je was hier niet met de meute eens)
Steek je hier nu veren, zeg je precies hetzelfde met tem, dan...ooh die is de laatste tijd fijn aanwezig, laat maar gaan...
En dat mag ik vast ook niet zeggen..maar helaas, dit is wel mijn gevoel erover...dus..
runningkawa schreef:@ilzas
Er stond eerst toch zo'n riedeltje onderaan een forum
Zoiets:
Je mag nieuwe positieve onderwerpen plaatsen
Je mag positieve reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag alleen positief reageren