Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mystica schreef:Dat was sarcastisch bedoelDenk om je hart
Neonlight schreef:YMC, er is allang uitgelegd in dit topic dat de kleurenforums onder FA moeten, of onder F-AM of onder WN-FA. En de reden is ook uitgelegd. WN-FA is ook een fokkerij-subforum, en omdat bij WN kleuren vaak net wat anders zijn ivm genetische ziektes passen kleurenvragen ook daar. Denk aan OLWS en nachtblindheid bijvoorbeeld.
Misschien nog maar eens dit topic teruglezen? Alles wat je nu weer aanhaalt is al uitgelegd in dit topic.
stef schreef:gelderse palo's janna? 100% gelders en 100% creme? (naja, 50% anders krijg je een cremmelo)
Neonlight schreef:YMC, er is allang uitgelegd in dit topic dat de kleurenforums onder FA moeten, of onder F-AM of onder WN-FA. En de reden is ook uitgelegd. WN-FA is ook een fokkerij-subforum, en omdat bij WN kleuren vaak net wat anders zijn ivm genetische ziektes passen kleurenvragen ook daar. Denk aan OLWS en nachtblindheid bijvoorbeeld.
Misschien nog maar eens dit topic teruglezen? Alles wat je nu weer aanhaalt is al uitgelegd in dit topic.
Neonlight schreef:Dus bokt heeft het nivo van penny omdat de kleurentopics nu centraal op F-AM staan en niet op een apart subforum?
Ik snap je redenatie niet.
Neonlight schreef:Sarabande, ik lees dagelijk op F-AM, ook al reageer ik daar niet veel, lees ik bijna alle topics die erop staan. Ik zie als gebruiker/lezer/bokker van F-AM dat probleem niet, en als mod ook niet.
Neonlight schreef:YMC: aangezien mijn appaloosa's geen Amerikaanse Appaloosa's zijn, en ook geen amerikaans bloed bevatten, en gewone Nederlandse Appaloosa's met die doelstelling zijn, zal ik mijn eventuele kleurenvragen op F-AM stellen. Maar waar ik mijn eventuele vraag zou stellen heeft niets te maken met een subforum wel of niet.
YWC schreef:Misschen moeten we WN dan maar omdopen naar 'in Amerika geregistreerde paarden/ponies"... ??
YWC schreef:HELP HELP HELP
Wat doen we met dit [HA] Bonte haflingers (Engels) topic ???
Het gaat over bonte kruisingen Haflinger / Quarter...
Dus :
Bont = kleurvraag
dus hoort het thuis onder F-AM of WN-FA
Maar waar moet het nu...
kruising met Quarter... dus onder WN-FA ????![]()
Of toch maar onder Haflinger laten staan, omdat de mening van Haflinger-liefhebbers wordt gevraagd ?![]()
HELP .... Ik zie echt door de bomen het bos niet meer....![]()
![]()
![]()
Zou toch makkelijk zijn één [KG]-subforum voor ALLE kleurenvragen....
stef schreef:YWC schreef:Misschen moeten we WN dan maar omdopen naar 'in Amerika geregistreerde paarden/ponies"... ??
ja, daahaaag
Dan moeten dus de AMHA-tjes ook naar WN
snowdon schreef:Ben het aan de ene kant met jullie eens... maar er moet nu ook weer niet kinderachtig gedaan worden. Dat één partij dat doet is al genoeg toch?
snowdon schreef:Dat gaat niet werken... dan kan je alsnog al stampvoetend tekeer gaan, die houden voet bij stuk....