'Bokt Magazine'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xxmarloes

Re: 'Bokt Magazine'

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 21:43

Anthea schreef:
RedrumFox geeft de voorkeur aan een gebroken witte achtergrond met zwarte of héle donkerblauwe letters + rode en donkerblauwe accenten in de layout. De layout zou ze in de Bit stijl doen. Verder heeft ze een onterechte dagban en is ze het d'r verder wel mee eens.
En d'r concept is al bijna klaar ofzoiets. En ik moest m'n post van d'r aanpassen. Flauw hoor. Huilen van het lachen

Deze kleurencombinatie lijkt mij ook erg mooi ja!

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 21:47

Het lijkt mij inderdaad ook mooi, alleen is het dan wel heel erg nederlandse vlag! Tong uitsteken Verder kan het wel afgeleid zijn van de bitstijl maar het moet natuurlijk wel een eigen beeld creeeren en niet eentje stelen van een bestaand blad Schijnheilig
Ik vind het wel goed dat bit als voorbeeld genoemd wordt omdat het de bedoeling is dat het blad serieus genomen wordt en niet de penny-stijl overneemt.
Het moet veel informatieve teksten bevatten maar ook grappige en luchtige dingen, meer een combinatie van verschillende paardenmagazines dus.. Wat voor meerdere leeftijden leuk om te lezen moet zijn.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 22:10

xxmarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:13

Jaime1 schreef:
Marl0ewSz heeft ook een ontwerp gemaakt! Meningen zijn welkom Ja http://img85.imageshack.us/img85/9804/ietsgu5.jpg

Ik vind het zelf mooi staan met die randjes, alleen moeten de randjes wel worden doorbroken daar waar de tekst staat Tong uitsteken

Haha het was maar even gauw om te proberen, zoals je ziet heeft het onderste plaatje ook geen randje Clown
Ik ben lui, had geen zin om er die randjes weg te halen, was meer voor het idee Knipoog Bloos

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:25

Wat is er al allemaal gemaakt?

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 22:35

Ik heb nu een stuk over Endurance binnen van Silence en een stuk over Zomereczeem van Hilde.

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:46

ik heb ook een covertje ontworpen, maar niets alles past erop enzo.. dus ik weet niet of het wel wat is. goed goed, ik zal het jullie wel laten zien (heb gewoon de eerste wat uitgewerkt Knipoog ):

voor het idee, als jullie het wat vinden kan ik er (ook met andere foto's) op verder gaan, dat is aan jullie Knipoog meer uitwerken ook. Wat proffesioneler.

Afbeelding

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 22:49

Vergeet je niet dat we de naam van bokt niet meer gebruiken Knipoog Het logo moet dus anders..

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 22:49

Verder vind k m leuk! Maar kvind mn eigen versie ook leuk.. Tong uitsteken

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:00

Jaime1 schreef:
Vergeet je niet dat we de naam van bokt niet meer gebruiken Knipoog Het logo moet dus anders..

oh sorry, waarom niet? ik heb niet alles gelezen namelijk Knipoog

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 23:01

Omdat we daarvoor toestemming nodig hebben en die wordt op de korte termijn niet gegegeven Knipoog In het concept van het blad wordt bokt er helemaal buitengelaten Knipoog

SuuZzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:12

Nog iemand voor veterinair nodig? Iets van medische artikelen?

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 23:17

Alles is welkom, we hebben nu een artikel over zomereczeem. Andere (medische) artikelen zijn ook welkom! Ik ben wel benieuwd waarom je vraagt om veterinair, volg je een opleiding of iets? Als je een leuk idee hebt voor een medisch artikel ga je gang!

Intervarno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:25

Ik vind dit ook een superidee Haha! Ik zou heel graag helpen, maar ik zou echt niet weten hoe

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:31

Ik vind dit echt een super idee! Ik heb een paar paginas doorgelezen, en wat ik allemaal gelezen heb vind ik echt heel erg leuk klinken! Ik denk dat ik morgen even alle 20 paginas ga doorlezen! Lijkt me ook erg leuk om te helpen, met wat weet ik niet Bloos Ik weet ook nog niet echt wat het 'hele' idee is van de tijdschrift en wat soort dingen je er in wilt? Ik weet niet of het al een keer voorgesteld is, maar lijkt mij wel leuk om elke (week/maand/dag??) een soort advertentie te plaatsen. Bijv. van paarden die te koop staan, spullen, fotografen etc. of andere commercieele dingen die te maken hebben met paarden. Mij lijkt het dan ook leuk om daar mee te helpen of zelfs doen, mensen te zoeken, het stukje in elkaar te zetten, overleggen etc. (Ik doe een Styling opleiding, dus ga niet iets penny creeren Tong uitsteken )

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 11:46

Ik ben bezig met de Top 5 paardenboeken maar heb er nu 3 gedaan. Kan er nu niet aan verder werken maar je krijgt ze zsm.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 11:48

Oke mooi Lachen Een top 5 is goed ja Knipoog Je hebt de hele week de tijd hoor dus je hoeft je niet extreem te haasten!

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 12:42

ik vind de eerdere voorkant van de TS mooier, met die kleine koppen op meerdere plaatsen. En miss als je me op de hoogt houd van de artikelen kan ik je foto´s aanleveren.

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 13:52

Leuk idee ! Lachen
als ik ergens mee kan helpen hoor ik het wel.
Misschien wel leuk om het bulletin dan ook via megazine te doen ?

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 15:34

Echt een vet idee jaime !!!

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 17:05

Aangezien ik zojuist nóg een OW gekregen heb (echt idioot die regels hier.. echt hoor: gaat hélemaal nergens over dit.. ) krijg ik straks een ban voor een week. Dus ik post mijn concept al maar vast. Ik heb er ook een layout bij gemaakt in de kleurencombi die mij persoonlijk aanspreekt.

Zoals je kan zien is hij nog lang niet af, maar goed: anders moet ik er een week mee wachten..

http://i222.photobucket.com/albums/dd61/Redrumfoxed/EvenementVerslag.png

De kleuren ben ik trouwens niet helemaal tevreden over (rood en blauw misschien iets te donker?) maar het gaat om het idee.

Misschien een idee om er een logo bij te maken en dat op iedere pagina subtiel in de layout te verwerken?

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 17:40

verography schreef:
ik vind de eerdere voorkant van de TS mooier, met die kleine koppen op meerdere plaatsen. En miss als je me op de hoogt houd van de artikelen kan ik je foto´s aanleveren.

Zou je het leuk vinden als ik je op de vaste fotografen lijst zet Lachen ? Dat als ik ergens foto's voor nodig ik heb jij o.a. benaderd wordt?
Ik zou graag weten welke omgeving je voorkeur heeft!

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 17:53

Ik heb besloten dat ik het online-magazine waarschijnlijk totaal los laat van bokt, omdat er ook veel niet-leden zijn die het magazine graag zouden ontvangen. Daarnaast hebben we toestemming nodig van bokt voor naamgebruik en die kan op de korte termijn niet gegeven worden.
Het wordt dus een online magazine, waar iedereen bokt gerelateerd/paard gerelateerd aan mee mag werken. Wel gaat bokt een rol spelen in het blad qua verwijzingen en wat er in omschreven wordt. Maar gewoon als kijk op bokt en niet als onderdeel van bokt. Het beheer wil k graag in eigen handen houden, maar ik wil wel een vast groepje medewerkers/redactie opstellen met daarnaast vrijwillige bijdrages. Onderaan elk stuk wil ik met kleine letters gaan vermelden wie er aan het stuk heeft meegewerkt, dus de naam van de auteur/fotograaf etc.
De layout moet chique zijn maar het blad moet wel een eigen beeld creeren. Iedereen mag natuurlijk helpen met het bedenken van de perfecte layout. Daarnaast mag er ook gedacht worden aan een leuke naam voor het magazine!
Ik denk dat op deze manier het GRATIS onlinemagazine het leukst blijft voor iedereen..

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 18:07

Ik ben het helemaal eens Jaime!!

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 18:08

Leuk idee!! Haha!