Miss_Montana schreef:[edit] grappig dat iedereen eigenlijk weet over welke bokkers het gaat

En ik moest daarjuist gewoon even reageren in 1 van de topics. Maar met commentaar ipv complimenten

Zozo, goed hoor.. (al moet ik zeggen dat ik tips/commentaar in een topic alleen maar goed vind, maar er dan nog trots op zijn ook?

)
Echt, omdat er toevallig op het moment een paar recente topics zijn van Ginny en Kelly, moeten gelijk de regels aangepast worden? Er is op de eerste pagina plaats voor 47 topics potdikkie! Als er daar toevallig 2 van dezelfde ruiter/amazone zijn, of stel dat er zelfs 5 van dezelfde combi zijn, zijn er nog 42 andere plekken over. Je kan mij niet vertellen dat de rest van bokt minder aandacht krijgt, omdat die 2-5 topics zó ontzettend veel ruimte innemen.
Ik heb even heel HAW doorgekeken, op de eerste 10 pagina's zijn er 9 topics van Ginny, met 5 verschillende paarden. Dat is dus 1,8 topic per paard, en één topic op de 52. Verder zijn er ongeveer 3 mensen die meer dan 3 topics hebben op de eerste 10 pagina's. Snap echt het probleem niet. Als iedereen een bepaalde combi zat is, komt de amazone d'r echt wel achter, en krijgt die geen reacties meer, zakt het topic vanzelf naar beneden.
Zolang er nog 2-5+ pagina's achter een openingspost komen, zal niet íédereen het zat zijn, toch?
Echt, er zijn zóveel dingen om je aan te ergeren, maar dit vind ik eerlijk gezegd niet iets reëels