Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tieneke schreef:Voor SA's is nu eenmaal bewijs nodig en als dat er niet of niet voldoende is, is er geen reden om toch te bannen.
slimmerik schreef:Ik weet niet wat je precies bedoeld jiehaaa maar je wilt wat van de termijn af?
Citaat:Ik zou het ontzettend prettig vinden als er ergens op FZ een gedeelte kwam waar we virtueel kunnen discussiëren over het wel/niet zetten van slotjes e.d. in specifieke topics.
Zie het als een online vergadering. Daar kunnen dan argumenten worden aangevoerd die de mod kan gebruiken om zijn/haar beslissing te bekrachtigen of juist te herzien. Mod blijft eindverantwoordelijke, maar op deze manier is het voor iedereen duidelijk wie er allemaal reden zien om over een bepaalde mod-beslissing verder te praten.
Nu is het "ieder voor zich", je moet allemaal zelf een PB naar de mod sturen maar je hebt geen idee of je de enige bent. Door de discussie zichtbaar te voeren, blijft Bokt transparant voor de gebruikers. Zodra de discussie beëindigd is (zodra de mod genoeg argumenten heeft gehoord om tot een weloverwogen eindbeslissing te komen), is de inspraakmogelijkheid voorbij, en kan er dus niet nogmaals over gediscussiëerd worden.
Nouks schreef:Apple schreef:Nouks, als al eerder aangegeven: er zijn richtlijnen opgesteld (en ja deze worden regelmatig besproken/ge-evalueerd en aangepast).
Jaha, jezus, dat snap ik toch. Er wordt me alleen verteld dat ik letterlijk heb gezegd dat jullie met z'n allen op communicatiecursus moest, dat heb ik NIET gezegd. Duh.
fiislief schreef:Wat lees ik nu![]()
| Liesje23 | 07-01-08 | 6 | permanent | Gebruik schaduwaccount tijdens ban |
|Noetanchamon| 07-01-08 | | permanent | Overtreding boktregels
Miriam schreef:Een topic op FZ waarin gebruikers mee kunnen discussiëren zie ik persoonlijk ook niet zo zitten. Om de volgende redenen:
- De doorlooptijd wordt veel te lang
- Het is qua tijd niet haalbaar voor het team
- In veel gevallen worden beslissingen genomen om reden die privé zijn voor bepaalde gebruikers en die horen niet open en bloot op Bokt thuis.
- Er denken al zo veel mods mee met een beslissing dat ik denk dat de meeste standpunten van gebuikers al binnen het team vertegenwoordigd zijn.
Tieneke schreef:Met het team uit te breiden los je dat probleem niet op. Als je als mod een beslissing neemt en daar wordt over gediscussieerd, zal jij het toch zijn die daar moet meelezen. Dan maakt het niet uit of er 50 of 100 mods zijn, het gaat om de tijd die 1 persoon nodig heeft om mee te lezen, je kan niet 1 mod een stukje laten lezen, een andere mod het volgende enz, en dat die dan allemaal moeten vertellen aan elkaar wat ze gelezen hebben...
En een team van te veel mensen, is gewoon niet handig.
fiislief schreef:Maar ik herinner me dat er al eens een topic is geweest over mods en dat die als de sodemieters is gesloten omdat dat tegen de boktregels in is. Dees loopt al 20 pagina's, maar meten met 2 maten doen de mods niet
KiWiKo schreef:Ik denk dat je vergeet dat het modden door veel verschillende mensen gedaan wordt, en dat een geen zelfstandige beslissingen gemaakt worden...