Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
delerium schreef:Minnetjes worden gebruikt om echte probleemtopics eerder te vinden, en plusjes geven een topic juist een boost.
delerium schreef:Minnetjes worden gebruikt om echte probleemtopics eerder te vinden
delerium schreef:Ja. De eerste tijd niet maar degenen die nu het hardst jammeren en anti-zijn dus er idioot mee doen houden daar ook het snelst mee op. Dus in het begin zal die vlieger zeker niet op gaan maar over een paar maanden denk ik dat het gewoon goed werkt.
delerium schreef:Ja. De eerste tijd niet maar degenen die nu het hardst jammeren en anti-zijn dus er idioot mee doen houden daar ook het snelst mee op. Dus in het begin zal die vlieger zeker niet op gaan maar over een paar maanden denk ik dat het gewoon goed werkt.
ThePast03 schreef:Mijn ervaring op een forum waar het al langer in gebruik is en waar de jongste gebruiker over de 30 is is dat het alleen nog maar gebruikt wordt door mensen die elkaar dwars willen zitten.
Maar op Bokt zijn de gebruikers natuurlijk een stuk serieuzer.
ThePast03 schreef:Mijn ervaring op een forum waar het al langer in gebruik is en waar de jongste gebruiker over de 30 is is dat het alleen nog maar gebruikt wordt door mensen die elkaar dwars willen zitten.
holly schreef:Sarabande, ik heb op jou + geklikt. (toen ik begon met dit bericht, had jij de laatste post)
Even testen wat er gebeurt.
Onzin vind ik het. Word leuk oranje (wat je leuk vind) en that's it.
Eerste en meteen laatste keer dat ik geklikt heb.
Waar in hemelsnaam is dit toch goed voor.
Ik mankeer niets aan mijn vingertjes. Als ik het ergens wel of niet mee eens ben, typ ik dat wel.
Ik ga niet flauw op een knopje zitten klikken voor mijn lol omdat iemand iets goed of fout doet.
Iedereen moet gewoon gelijk behandeld worden en niet de een negatiever dan de ander. Pas ik voor.