Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sundancer schreef:En Ibbel, ten 2e vind ik het erg jammer dat je zo kinderachtig doet, Ibbel is niet boos..... Dat zeg je tegen kinderen van 5 of 6 jaar. En mama? Kom op, je hebt met mensen te maken die misschien wel ouder als jou zijn.
Prima schreef:Lees nu net dat Bart geband is?!?!?! ronduit te bizar....Ik neem aan dat slimmerik ook een ban heeft gekregen dan?
Ibbel schreef:Sundancer schreef:En Ibbel, ten 2e vind ik het erg jammer dat je zo kinderachtig doet, Ibbel is niet boos..... Dat zeg je tegen kinderen van 5 of 6 jaar. En mama? Kom op, je hebt met mensen te maken die misschien wel ouder als jou zijn.
Eerst wordt het modteam gebrek aan gevoel voor humor verweten, probeer ik het licht en luchtig te brengen, is het ook niet goed.
Ter info, ik ben 45.
Renske_ schreef:waarom slimmerik 1 maand en Sp 3 maanden? met dezelfde overtreding...
Renske_ schreef:waarom slimmerik 1 maand en Sp 3 maanden? met dezelfde overtreding...
martichr schreef:Je kunt bannen OWén etc.. Het begint en eindigd toch met begrijpend lezen. En dat is blijkbaar nogal moeilijk. Vervolgens krijg je korte lontjes.. en TEM-vingertjes.. en dat maakt bokt kapot.. niet de moderators. Tot tien tellen is er vaak niet meer bij merk ik. Of het onderwijs is dusdanig slecht tegenwoordig dat de meeste bij 8 in de knoei komen..
Mik_ schreef:Ja slimmerik is ook geband zag ik.
Ik lees dit topic al ff mee, maar jemieneetje, overdrijven is ook een kunst![]()
(Naar beide partijen overigens)
Sundancer schreef:Ibbel schreef:Zucht - wat heb ik nou net gezegd over persoonlijke opmerkingen? Gaat dit over het onderwerp dat in de titel staat? Over te snelle slotjes op topics? Nee dus...
Nou, Ibbel, waar gaat het dan over meid?
Ik vind nog steeds dat SP ten onrechte geband is, ik vind het allemaal erg meevallen.
Prima schreef:Slimmerik | 30-08-06 | 4 | 1 maand | Op de man spelen/negeren modaanwijzingen
1 maand maar? Heb ik iig toch een beetje mijn gelijk gehaald. Ik een OW zij een ban. Dank u, oh mod-team.