Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shadow0 schreef:Het inloggen onder iemand anders gebruikersnaam zonder diens toestemming valt zonder twijfel onder computervredebreuk. Dus ja, het is prive en blijft prive, dat het te kraken IS maakt het nog niet toegestaan om dat ook daadwerkelijk te doen.
http://www.infopolitie.nl/index.php?opt ... &Itemid=34
slimmerik schreef:Shadow0 schreef:Het inloggen onder iemand anders gebruikersnaam zonder diens toestemming valt zonder twijfel onder computervredebreuk. Dus ja, het is prive en blijft prive, dat het te kraken IS maakt het nog niet toegestaan om dat ook daadwerkelijk te doen.
http://www.infopolitie.nl/index.php?opt ... &Itemid=34
Nou Bart heeft dus "een case". Heel gauw aangifte doen Bart!!!
russel schreef:Shadow, ware het maar zo dat de moraal en zeden van mensen zo in elkaar zitten, maar dat is al lang niet meer zo en dat komt ook niet meer terug en het zal met die instelling, houding en omgang met derden alleen maar erger worden.
Citaat:Men heeft tegenwoordig scheit aan een ander en de kinderen van zo iemand worden ook niet opgevoed met respect en rekening houdende met een ander, zie het hier in mijn eigen buurtje.
Citaat:Wat doe je? Gewetenvraag, nou die valse bescheidenheid van vroeger heb ik niet meer, IK kijk en desnoods lees als de eigenaar er bij komt staan, het gaat immers over mij!!
Citaat:Als ik verdacht wordt van oneerbaar gebruik van bokt, worden mijn emails dan niet gelezen door het modteam om uit te zoeken wat ik doe achter de schermen?
Citaat:Als jij mij verdenkt van laster over jouw en je kunt in mijn pc komen omdat je eenvoudigweg alleen bokt hoeft op te starten en meteen in het beginscherm zit, ga je kijken? Nou ik in jouw schoenen dus wel.
Citaat:Een voorwaarde waar je in die funkties aan moest voldoen? Hanteer je niet die voorschriften en je info wordt gestolen wie is schuldig? De dief of diegene die slordig is geweest, ga het je baas maar vertellen.
odetteke schreef:Als er maar braaksporen zijn keert de verzekering uit hoor, je krijgt alleen korting op je verzekering als je de boel goed beveiligd hebt (dat politiekeurmerk)
russel schreef:Natuurlijk is de dief schuldig, maar gelegenheid maakt de dief en daar kun je ook voor aangerekend worden
Citaat:Er zijn zat verzekeringsmaatschappijen die je daar al op afrekenen.
Billy schreef:Ach, toen een bepaalde amsterdamse Hoe-wethouder zijjn microfoon open liet staan toen hij het over "k*tmarokkanen" had, zei ook niemand dat het zo sneu was dat de microfoon niet uitstond. Toen werd hij ook aangesproken op wat hij zei.
russel schreef:slimmerik schreef:
Nou Bart heeft dus "een case". Heel gauw aangifte doen Bart!!!
Jeetje wat ben jij toch fel in deze zaak, lijkt wel alsof je er zelf in betrokken bent geweest. Ik zou maar gauw je pc dik beveiligen, want jouw reakties maken lieden wel geinteresseerd hoe jij dan over anderen in beslotenheid praat. "Wie luisterd aan de wand, hoort zijn eigen schand". Dus als jij er van uit gaat dat nooit iemand kijkt waar hij niet behoord te kijken, ben je wel erg naif. Dus als jij je bankafschrift open en bloot neerlegt en er komt iemand in je huis, bv je vrienden zelf, denk jij dan echt dat ze steevast de andere kant op kijken en niet even snel een blik werpen?? Jij bent echt naif of je hebt heel belastende dingen op je pc staan en ben je daarom zo fel.