Shadow0 schreef:Jaduuh schreef:Ik zie juist helemaal niet vaak een OW voorbij komen of wat dan ook, daarbij worden ze ook niet bekend gemaakt. Ik vind juist dat, dat openlijker moet. Meer openheid op bokt.
Op zich ben ik niet tegen openheid, maar op Bokt vind ik het toch minder geslaagd. Dit omdat ik de indruk heb dat die openheid niet bedoeld is om meer begrip en inzicht te krijgen, maar vooral vanuit negatieve motivaties. Controleren of je tegenstanders wel net zoveel straf krijgen als jij bijvoorbeeld. Of kunnen aantonen waarom de mods hun werk niet goed doen. Dat lijkt mij persoonlijk niet de goeie reden.
(Een soortgelijk idee heb ik ook bij de MH. Ik heb geen enkele aanwijzing dat het laten staan van MH-achtige posts leidt tot een betere sfeer of meer begrip. Integendeel. Ik zie juist dat mensen met z'n allen op een relletje duiken, of dat fel-verwoorde posts nog dagen (zoniet weken) later nog een even felle reactie terug krijgen, ook al is het betreffende misverstand al tig keer uitgesproken.)
Daar heb je inderdaad ook wel weer gelijk in.