Natasja91 schreef:Ben het helemaal eens met Manzano en bonney4evver.
Snik
Ik helaas ook nog steeds niet

Kom nu ook minder op bokt, maar misschien komt het nog wel.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Natasja91 schreef:Ben het helemaal eens met Manzano en bonney4evver.
Snik
stef schreef:ja hoor justy, topics met een ontploft ei in de magnetron mis ik niet eerlijk gezegt. De topics op ff gingen 9 van de 10 x gewoon echt nergens over, en bokt is niet bedoelt als schroothoop
Justy schreef:Het heeft niet zoveel te maken met wie er al dan niet geklaagd hebben
Wuis schreef:Toc handig als je connecties hebt.![]()
manonutjuh schreef:ik ben inmiddels wel aardig gewent. Ik vind alleen de nieuwe indeling van e-a niks. Vind het niet handig dat de zadels e.d nu door de overige paardenspullen heen staan.
Blue_Star schreef:Ik vond het in het begin maar niets,die nieuwe forumindeling.Inmiddels ben ik er wel aangewend.
Wat ik nog wel mis is een rechten subforum.
Dus als mensen vragen hebben over bv:
Mag ik met een paard over het fietspad lopen
Of is een paspoort verplicht
....
Dat zou toch handig zijn?
josientjuhh schreef:als ik nu foto's van mij en mijn vriendinn oid wil plaatsen waar moet ik dat doen ? of mag dat nu niet meer ?
Missy schreef:
Nee het mag niet meer.
Je mag hier over je problemen naast paarden praten, over wat er in hte nieuws is, over je gezondheid, school, werk. Je kunt vragen welke koelkast het beste is, je grapjes kwijt en spelletjes doen. Je mag hier recepten uitwisselen, praten over leuke vakantiebestemmingen en films/boeken bespreken. Je kunt al je kunst kwijt en praten over je cavia mag ook.
Maar het moet wel een paardenforum blijven, dus FF moest weg