Percy schreef:Alleen Apple en Heike waren niet te bereiken. Dat is zeker niet de helft van de mods.
En ik ben geen beheerder, wil dat ook niet worden.
Dan zijn het er nog steeds 2.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Percy schreef:Alleen Apple en Heike waren niet te bereiken. Dat is zeker niet de helft van de mods.
En ik ben geen beheerder, wil dat ook niet worden.
runningkawa schreef:Weet je wie er hackt?
Sjoert en ellende
Als die er nu eens al eerste uitgeknikkerd worden en er dan eens verder gekeken word?!
krijg echt kotsneigingen, hoe meer ik hier nu lees
Apple schreef:Mooi is dat. Ben ik even een avond en een ochtend niet online komt er een hele paleisrevolutie
.
Ik kan me eerlijk gezegd niet vinden in deze gang van zaken en ik heb ook mijn stevige twijfels bij de gekozen vervangers. Ik hoop dat zij spoedig vervangen zullen worden door wel capabele mensen.
Apple schreef:Mooi is dat. Ben ik even een avond en een ochtend niet online komt er een hele paleisrevolutie
.
Ik kan me eerlijk gezegd niet vinden in deze gang van zaken en ik heb ook mijn stevige twijfels bij de gekozen vervangers. Ik hoop dat zij spoedig vervangen zullen worden door wel capabele mensen.
runningkawa schreef:Weet je wie er hackt?
Sjoert en ellende
Als die er nu eens al eerste uitgeknikkerd worden en er dan eens verder gekeken word?!
krijg echt kotsneigingen, hoe meer ik hier nu lees
turbotinker schreef:23 september 2005..
de dag dat bokt voor altijd veranderde....
Katja schreef:Faas schreef:Sjoert en Percy --> ineens beheerder
Percy is gewoon nog mod en Ellende is beheerder.
Amanda schreef:
CGJ12 schreef:ime schreef:Beste Bokkers,
Over de nu ontstane situatie kan ik niet al te veel kwijt, alleen dat er recent hackpogingen aan het licht zijn gekomen waardoor die zich de afgelopen weken hebben afgespeeld via o.a. de server van bokt.
Om de aansprakelijkheid voor schade voor ons tot een minimum te beperken is vanochtend besloten om enkele personen, waarvan op dit moment nog slechts wordt vermoed dat zij hebben deelgenomen aan deze activiteiten, per direct
de toegang tot het gehele serverpark te ontzeggen
, om zo te voorkomen dat sporen worden uitgewist. Naar deze materie wordt op dit moment verder onderzoek gedaan.
Het is nog te vroeg om conclusies te trekken, maar na afloop van het onderzoek zullen jullie verder worden geinformeerd.
Lijkt me een duidelijk verhaal.
reddytobias schreef:Amanda schreef:
ja 2 teveel!
Apple schreef:Dat 'echt proberen te bereiken' vind ik eigenlijk een beetje een slappe smoes.
Ik ga even nadenken over de verdere ontwikkelingen en mogelijk daar ook mijn consequenties aan verbinden.
(djeeezzz, dit gaat hier zo hard, krijg mn berichten er niet eens tussen).
Apple schreef:Dat 'echt proberen te bereiken' vind ik eigenlijk een beetje een slappe smoes.
Ik ga even nadenken over de verdere ontwikkelingen en mogelijk daar ook mijn consequenties aan verbinden.