Vraagje.. Ik heb niet het hele topic gelezen, dus excuses als de vraag al eens gesteld is. Ik uploadde met Photobucket, maar nu krijg ik de melding 'look who's popular', en dan iets over dat ik te weinig opslagcapaciteit heb, omdat teveel mensen de foto's bekijken (en volgens photobucket kost dat ook data). M'n topics zijn nu dus compleet useless Ik heb een Flickr account, maar ik kan niet vinden hoe ik daar foto's van in een topic moet zetten. Iemand een idee? En zo niet, wat is dan een goed alternatief?
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 03-02-14 00:15
Met een ander email-adres kun je een nieuw photobucket account maken. Ik heb er 4, ook vanwege de bandbreedte die wel eens overschreden werd.
Ik heb ook een vraagje, ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb een tijd terug een fotocollage gemaakt met picasa, en upgeload met hyves, sinds een paar weken zijn mijn foto's niet meer zicht baar.. Nu heb ik het net opnieuw geprobeerd met o.a picasa online, facebook, en mijn album, maar nu blijft het een link in mijn profiel? Weet iemand hoe het weer een foto word?
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 07-02-14 19:14
De link moet je tussen [img]en[/img] in zetten (zonder spaties).
Alleen is je foto wel te groot om zichtbaar te plaatsen, maximale breedte is 960 pixels namelijk.
angelastolk
Geplaatst: 28-05-14 21:22
Hallo, Ik ben nieuw hier op bokt en probeer een topic te plaatsen met foto's Ik heb de tips bij 'help' opgevolgd, maar als ik dan op verstuur klik komt er dit te staan: De afmetingen van de afbeelding konden niet bepaald worden. (http://s100.photobucket.com/user/angela ... sort=3&o=4) Ik heb de afbeeldingen allemaal tussen de Img gezet, wat heb ik verkeerd gedaan?
Dat komt doordat je niet de directe link te pakken hebt. Als je op de link klikt die je nu hebt geplaatst zie je rechts van de afbeelding 'Links to share this photo' staan. Daaronder staat 'Direct', als op dat woord klikt wordt de link automatisch voor je gekopieerd. Je kunt dan ctrl + v doen tussen de [img]-tags.
Sorry, ik heb niet het hele topic gelezen Maar sinds kort doet mijn facebook raar op mijn laptop, hier haalde ik voorheen mijn foto's vanaf maar dit kan dus niet meer. Misschien is het probleem op te lossen, maar voor tijdelijk zou ik het toch anders moeten doen. Nu vraag ik me af, wat zijn goede/veilige uploadsites waar geen watermerk op je foto's komen te staan?
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 01-06-14 11:06
www.photobucket.com geeft geen watermerk. Je moet daar een eigen account aanmaken, wat dus ook betekend dat je altijd je foto's in het eigen beheer hebt. Wil je ze niet meer ergens hebben staan op internet, verwijder je de foto van photobucket en dan is ie ook niet meer in bijvoorbeeld een topic te zien. Of je verplaatst hem in je account naar een andere map, ben je hem niet kwijt op photobucket maar de link veranderd, en dan is ie ook niet meer zichtbaar elders op internet.
Ik heb een probleem met het verkleinen van foto's. Ik werk op een iPad maar ik heb niet de mogelijkheid om apps te downloaden heel stom. Dus ik verklein mijn foto's via bokt. De eerste foto ging prima en die kon ik zo opslaan en gebruiken maar bij de tweede foto ging het mis. Als ik een andere foto probeer te verkleinen komt als nog de eerste foto in beeld te staan, zelfs als ik het een dag later weer probeer. Ook andere foto's pakt hij niet en gebeurt hetzelfde...
Danton23
Geplaatst: 26-06-14 15:43
Hoi allemaal ik ben nieuw zit op mijn ipad en snap niet hoe ik foto's moet uploaden help me
Ik wil een foto topic openrn maar alles in 1 klap wil ik uploaden. Photobucket krijg ik steeds de melding dat ik te populair ben dus dan krijg ik zon stom grijs vlekje Mijn album krijg je gelijk zon watermerk
Iemand andere uploadsites waar alles ik 1 klap gaat?
rachellevis
Geplaatst: 22-09-14 07:31
HELPPPP. Ik wilde graag onze Sahara laten zien, maar het lukt me voor geen meter. Precies de uitleg gevolgd, maar er staat alleen maar "afbeelding" en geen foto. Diverse malen veranderd, maar geen verbetering. Wat doe ik verkeerd?
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 23-09-14 15:30
Rachellevis, wat is hetgeen je gebruikt? Kun je dat hier plaatsen?
Navanja
Geplaatst: 01-10-14 09:11
Edit : gelukt.
_mexx_lady_
Geplaatst: 17-02-15 19:04
Halo.. Ik heb niet heel het topic doorgelezen maar heb toch een vraag. Als iket mijn mobiel via de bokt upload fotos wil uploaden krijg ik altijd een pop-up dat de bewerking niet kan worden voltooid omwille van te weinig geheugen.
_mexx_lady_: dat is inderdaad een probleem, ik heb het zelf ook al eens meegemaakt, heel vervelend. Ik ga daar zeker mee aan de gang. In de tussentijd kun je proberen of het iets beter gaat als je maar 1 foto tegelijk uploadt.
Ik wou sowieso maar 1 foto tegelijk uploaden, maar zelfs dat ging niet!
vera_santing
Geplaatst: 24-02-15 18:19
Ik heb niet heel het topic doorgelezen maar vraag het toch maar eventjes, is het de bedoeling dat je gedownloadde foto's plaatst in je bericht? Of hoef je ze alleen maar naar het vak waarin staat 'sleep hier je bestanden heen' te zetten? Ze blijven namelijk als ik ze naar mijn bericht op de juiste plek sleep niet staan.... Wat doe ik dan precies verkeerd?
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 24-02-15 19:56
Als je foto's via de boktupload upload zie je ze onder "afbeeldingen" staan, en daar moet je de afbeelding nog een keer aanklikken om hem in je post te plaatsen.
Je kunt wel foto's van de bokt-upload gebruiken, maar dan moet je de link even kopieren vanuit de berichten-editor. (Dus in een topic 'nieuw antwoord' en dan de foto's uploaden en aanklikken. Je hoeft het bericht niet te plaatsen.)
Het gaat uiteindelijk wel komen dat het ook in het profiel beter bruikbaar is.