fransje23 schreef:Sorry,kom ik weer maar een aparte plek voor de in memoriam lijkt mij echt essentieel.
Nu staat het her en der en dat is niet gepast!
Dat inderdaad; ik wilde er een melding maken maar als het dan toch opgaat in de massa; laat maar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polly schreef:Ik heb Bart even een lokkertje gestuurd om hier te komen reageren.
nevica schreef:Ik denk nog steeds dat ongeveer de oude indeling van 2004 (zie post van DuoPenotti) al een hele verbetering zou zijn.
Ibbel schreef:fohadie schreef:Nou,nou, lekker vriendelijk hoor, de "ik vind dit niks-brigade" Fijn dat jij dit blijkbaar wel fijn vindt.
Ho, ik vind het ook niks.
Maar het grootste argument tégen enquetes is altijd (en mogelijk wel terecht) dat je wél de klagers op internet vindt, maar niet de tevreden klanten. Als je dus afdwingt dat 'de tevreden klantenbrigade' ook moet antwoorden, dan krijg je vermoedelijk een eerlijker beeld.
En misschien blijkt de 'ik vind het niks-brigade' dan wel in de minderheid, maar dat is dan tenminste aangetoond.
karuna schreef:Voedertijd mis ik ook nog steeds, recepten of maak adviezen. Ik heb ook sinds de verandering geen vraag meer over eten voorbij zien komen,![]()
Groei hoeft natuurlijk niet altijd. Modern is niet altijd het heilige ideaal maar op zijn minst je gebruikers behouden en niet wegjagen zou toch wel een insteek moeten zijn van iets dat zijn geld verdient met gebruik ervan. Tenminste daar ga ik van uit,
Geen idee of dat mijn idee achter dingen is dat dat ligt aan mijn leeftijd, ander soort opvoeding gehad, niet in voor vluchtig snel en oppervlakkig om rust te bewaren of wat ook, maar dingen zo wijzigen dat gebruikers tegenzin krijgen (om wat het ook gaat, forum, eten, een stuk electronica, onderwijs, ov of wat ook) lijkt me toch niet wenselijk.tenzij je iets om zeep wil helpen zonder daar zelf actief mee bezig te hoeven zijn
Little_Gift schreef:Ik ben zo'n iemand. Heb het eerder genoemd dus zie niet het nut te herhalen maar gezien het hier een on-topic voorbeeld is doe ik het npg een keer. Ik gebruik dus nooit de forum vieuw omdat er te veel tabjes zijn met te weinig activiteit. Ik heb het een paar keer geprobeerd maar het werkt gewoon niet lekker. Ik vind het leuk om bij vanalles te lezen, ook buiten wat ik zelf doe. Maar ik moet me te vaak klikken om een categorie te zoeken die misschien leuk is, om vervolgens vrijwel geen recente berichten te vinden. Het forum lijkt dan ook meteen aardig dood. Het was gewoon niet fijn in gebruik. Een goede samenvoeging zodat categorieën blijven leven is voor mij juist veel uitnodigender.karuna schreef:Jij bent natuurlijk niet de enige gebruiker hé... Voor hetzelfde geld zijn er tig gebruikers die wél zin krijgen van de nieuwe indeling en ben jij en een handjevol andere gebruikers net in de minderheid met tegenzin krijgen...Voedertijd mis ik ook nog steeds, recepten of maak adviezen. Ik heb ook sinds de verandering geen vraag meer over eten voorbij zien komen,![]()
Groei hoeft natuurlijk niet altijd. Modern is niet altijd het heilige ideaal maar op zijn minst je gebruikers behouden en niet wegjagen zou toch wel een insteek moeten zijn van iets dat zijn geld verdient met gebruik ervan. Tenminste daar ga ik van uit,
Geen idee of dat mijn idee achter dingen is dat dat ligt aan mijn leeftijd, ander soort opvoeding gehad, niet in voor vluchtig snel en oppervlakkig om rust te bewaren of wat ook, maar dingen zo wijzigen dat gebruikers tegenzin krijgen (om wat het ook gaat, forum, eten, een stuk electronica, onderwijs, ov of wat ook) lijkt me toch niet wenselijk.tenzij je iets om zeep wil helpen zonder daar zelf actief mee bezig te hoeven zijn
Citaat:Heb mij rot gezocht waar dit onder hoorde met de nieuwe indeling, dus ik hoop dat het goed staat.
Citaat:Met de nieuwe indeling van het forum vind ik maar geen geschikte plaats om deze vraag te stellen dus ik hoop dat deze verplaatst kan worden indien nodig.
Citaat:Door de nieuwe indeling van dit forum, was ik dit topic kwijt, maar, TS, hoe is het afgelopen met je rammelbak?
Citaat:Wil een topic maken, maar weet door de nieuwe indeling niet meer waar.
Citaat:Is er nog een topic over vliegendekens?
Ik dacht altijd dat die er was maar door de nieuwe indeling vind ik hem niet
Citaat:Met de nieuwe indeling weet ik niet hoe dat precies allemaal werkt dus vandaar even bovenstaande.
Citaat:Ik was het hele topic kwijt met de nieuwe indeling
Daihyo schreef:Dus concreet voor de paardenfora: gezondheid (medisch, voeding, hoeven), ITP (en dan wel gewoon alles bij elkaar), IM.
Die worden volgens mij het meest gemist.
En eventueel de disciplines Western en Aangespannen Rijden?