Niemand is volledig integer maar voor de discussie hier vind ik dat niet zozeer van belang. De 'stemprocedure' klinkt niet verkeerd.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Duhelo schreef:Mars, ik heb je reeds per pb aangegeven dat ik jouw bezwaar zou bespreken. Je kon ook kiezen om dan de definitieve beslissing af te wachten vooraleer hier op een dergelijke manier te gaan reageren. Dit is hier absoluut geen geval van "gebruikertje pesten". Over menstruatie en voorbehoedsmiddelen hebben we een centraal topic (net zoals voor tattoos, piercings, haar, nagels, etc) omdat het forum anders overspoeld werd door tig topics over tampons en maandverbanden. Die centrale topics zijn er gekomen omdat gebruikers die overspoeling niet fijn vonden. Echter wil dat dan ook zeggen dat er wel lijnen moeten getrokken worden kwa modereren. We zijn altijd bereid om te kijken wat we kunnen doen en om mee te denken, maar dan moet je ons ook de tijd geven om te overleggen en eventuele handelingen aan te passen en er niet direct op te springen zoals een stier op een rode lap. We hadden al contact via pb, het is bijna 11 uur in de avond, we moeten ook de kans krijgen om ev te handelen.
chanel1985 schreef:Ik zag dat topic ook en was al aan het wachten wanneer het ging gesloten worden.
Ben het helemaal eens met Mars.
chanel1985 schreef:Er is ook een algemeen topic over kapsels en kleuringen, laat ik nu een topic tegen gekomen zijn over extreme haarkleuren. Is van dezelfde strekking en wel toegelaten.