ohjajoh6 schreef:Heb het trouwens zelf hier aantal jaar geleden meegemaakt, dat ik serieus gelasterd werd hier op bokt, voor van alles uitgemaakt en zo ongeveer het exacte adres van mijn weiland gaan vermelden (hoe ziek ben je dan, in deze tijden). Dat werd pas na een week! hier op bokt staan eens een keer opgepakt en uiteindelijk niet eens echt wat mee gedaan, ik heb toen echt maanden lang meerdere malen aan moeten geven aan bokt modjes, dat dit vies uit de hand ging lopen en die persoon kwam er met een simpele waarschuwing van af...
Zo heb ik eens een melding gemaakt van stalkgedrag (kwam overigens van buiten bokt).
Betreffende persoon heeft mij gevonden (google) omdat ik ooit eens mijn naam heb gepost in een topic.
Ik heb gevraagd of die post verwijderd kon worden (en voor mijzelf een naamswijzing).
Nooit op gereageerd door de betreffende mod.
Uiteindelijk zelf ook maar laten varen omdat stalker mij met rust liet.
Op een gegeven moment ontving ik echter weer mailtjes "hee, heb je lekker paardje gereden, oooh ga je naar die wedstrijd"...
Zelfstandig mijn naam gewijzigd maarja, bleef vindbaar.
Ik heb het heft in eigen handen genomen en een schaduwaccount aangemaakt. Mijn oude account doe ik niets meer mee.
Ojeeeee krijg ik nu alsnog een OW? Of wordt ik geband?