Tafje: bedankt voor die foutmelding, die had ik nog niet gezien! Ik kan me zelfs eigenlijk niet voorstellen dat het een foutmelding is die ik heb geschreven - wat het misschien makkelijker maakt om het op te sporen
palousa_boy
Geplaatst: 22-01-16 16:22
Bij mij staat er ook standaard deze melding onder m'n foto's
Fatal error: Exception thrown without a stack frame in Unknown on line 0
Dat is iig op m'n iPad zo. Het geeft verder ook geen problemen, alleen de melding.
Ja het is eindelijk gelukt . En met Chrome, nog wel.
Ik krijg ook die foutmelding in beeld trouwens.
mar_fay
Geplaatst: 11-04-16 17:19
Tijdens een poging topic-met-foto-openen loop ik helaas tegen het volgende probleem aan: ik kan op ''foto toevoegen'' drukken, maar er komt alleen een klein blauw balkje en verder niets. Heeft iemand hier enige ervaring mee, dan wel de oplossing hiervoor? Bedankt
Het lukt mij helaas niet om een foto te plaatsen. Ik doe alles "volgens het boekje" de foto wordt ook voor 100 procent geladen maar daarna gebeurt er niets meer. Ik kan wel klikken op de foto maar er gebeurt niets. Ligt dat aan mij?
Ik kan geen foto plaatsen.. ik kan de bestanden selecteren daarna druk ik op save dan gaat die keurig laden tot 100% en vervolgens gebeurd er niets meer. De foruminstellingen staan op bokt5. Ik heb het zowel met internet explore geprobeerd als met chrome. Zowel op de laptop als tablet als telefoon krijg ik het niet voor elkaar.. Kan iemand me helpen?
Het probleem met wel uploaden (balkje loopt vol) maar niet kunnen plaatsen is als het goed is opgelost
De "Fatal error: Exception thrown without a stack frame in Unknown on line 0" melding is als het goed is ook verdwenen.
@Rebecca: (sorry, beetje laat ), de upload zou foto's automatisch moeten draaien, maar de foto die je hebt gestuurd lijkt ook in de originele versie op z'n kant te staan?
hobbelheks
Geplaatst: 18-05-16 14:54
domme vraag wellicht maar kun je foto's ook weer verwijderen uit de upload?