Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ja maar op deze manier kan ik ook aan andere laten zien dat ik toendertijd niks verzonnen of overdreven heb, aangezien er ook veel mensen waren in mijn omgeving die mij zagen als verwende en vervelende puber. En als er iets vervelend is, is dat je de waarheid verteld maar bijna niemand je echt geloofd.
En idd het is geen sensatieprogramma zoals jensen oid, dat is wel fijn Lachen
Het is inmiddeld als 3 jaar terug zelfs Knipoog na die tijd ben ik uit huis gezet door mn vader en heb ik geen contact meer gehad met hem. Ik woon nu bij kennissen en heb daar heel erg mazzel mee gehad want het is echt alsof ik een hele nieuwe familie heb, voel me hier wel volledig thuis en dat had ook anders gekund. Ik heb me erzelf wel goed uit kunnen redden en met mij gaat het wel goed opzich Lachen Mijn vader woont zelf nu in Frankrijk bij een hoop andere mensen van Omnicum, het gebied is een heilig gebied volgens omnicum.
Maar ik wil andere mensen gewoon voor die vrouw waarschuwen, want ze gaat tot het einde.
Nezzie schreef:Veel verhalen hier al genoemd, met name Dak en het verhaal van een paard van een bokken dat met spoed door een andere bokken gekocht werd. Nikita of zo? Dat was toen een live volg topic met een zoektocht langs verschillende stallen geloof ik. Of ik haal twee verhalen door elkaar.