Tweakers... Kan dat niet weg?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cp112

Re: Tweakers... Kan dat niet weg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 13:02

AL die topics stoor ik mij niet aan. Lees ik gewoon niet.

Ik stoor mij wel aan de vreemde vergelijkingen die worden gemaakt.

Hoe kan je bijv. een perverse pb nu vergelijken met een pb van een pennymeisje die een verzorgpaard zoekt? Sorry, maar dat vind ik nogal een asociale vergelijking.

Maargoed, als de hitsige huisvrouwen happy worden dat het aantal mannelijke gebruikers op bokt omhoog gaat, Wooptydoo, lekker houden dan.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 13:08

Het ging over "ongewenst", reclame is ook ongewenst... Dat hebben ze gemeen ;) Voor de rest is het natuurlijk ook geen vergelijking, maar als je niet snapt waarom dingen vergeleken worden (iets gemeen hebben dus... want anders kun je het niet vergelijken), moet je het niet meteen asociaal gaan noemen ;) Het is misschien een beetje appels met peren vergelijken, maar het is allebei fruit..

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 13:58

Ik heb niet meegedaan aan de 1-april grap en ik ondervind ook geen last.

Voor de mensen die het niet kunnen verkroppen dat er af en toe een PB rondslingert die niet kan en dat er mensen zijn die FB-accounts gaan opzoeken etc. heb ik wel een goede oplossing: kap met internet, vooral met Facebook en foto's/persoonlijke verhalen op bokt. Dan heb je gegarandeerd nooit last van rare types op internet, alleen als je op straat geen rare mensen tegen wilt komen zal je binnen moeten blijven zitten vrees ik en vooral de telefoon nooit opnemen. :j

Er lopen nou eenmaal mafketels rond, die kan je niet altijd ontwijken. Wat je wel kan doen is je er gewoon niks van aantrekken en er niet op ingaan. Zie het als een potloodventer in een parkje: geen aandacht geven, dan is het niet leuk meer. ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 14:08

Authentic schreef:

Voor de mensen die het niet kunnen verkroppen dat er af en toe een PB rondslingert die niet kan en dat er mensen zijn die FB-accounts gaan opzoeken etc. heb ik wel een goede oplossing: kap met internet, vooral met Facebook en foto's/persoonlijke verhalen op bokt. Dan heb je gegarandeerd nooit last van rare types op internet, alleen als je op straat geen rare mensen tegen wilt komen zal je binnen moeten blijven zitten vrees ik en vooral de telefoon nooit opnemen. :j

Er lopen nou eenmaal mafketels rond, die kan je niet altijd ontwijken. Wat je wel kan doen is je er gewoon niks van aantrekken en er niet op ingaan. Zie het als een potloodventer in een parkje: geen aandacht geven, dan is het niet leuk meer. ;)

Ik wel, en alsnog geen last.

paulus26

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 14:34

Ik had graag een pb -tje gehad maar ik krijg dan weer niets, het zal wel met de leeftijd te maken hebben, of er zijn gewoon te weinig vrouwen op tweakers. Toch maar eens op zoek naar een echt vrouwen forum.

Caatje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 14:52

Paulus26: jij had graag een pbtje gehad zodat je een naaktfoto naar een man kon sturen?
haha misschien moet je het uitjezelf doen en dan kijken hoe de tweaker het vindt ;)

Ik moet trouwens constant aan een streaker denken bij het woord tweaker... hahah

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 14:55

Authentic schreef:

Inderdaad. Alles wat aandacht krijgt groeit immers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 14:58

Ik heb in de context van die potloodventer nu een bepaalde associatie jiehaaa :+

Maar als ik die even uit mijn hoofd schud ben ik het met jullie eens.

colinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 15:05

Nou dan vind ik dat we twitter en whats app ook maar moeten verbieden.

Mijn buurmeisje cq oppaskind kreeg via w.a naaktfoto`s van gasten via een groepsgesprek van een kamp.
En via twitter een volwassen vrouw die uhm...aparte dingen ergens instopt...
Terwijl ze heel die vrouw niet kent of volgt

Ik heb ook gechat met de intentie om leuke gesprekken te voeren, niet om de prins op het witte paard te vinden.
En das gelukt, met 1 heb ik hele leuke, gezellig gesprekken.

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 15:07

Lente schreef:
Ik heb in de context van die potloodventer nu een bepaalde associatie jiehaaa :+

Maar als ik die even uit mijn hoofd schud ben ik het met jullie eens.

OMG, jij bent erg! :')

brilsmurf00

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 15:52

Ik wil toch even hier een reactie typen..

Op tweakers wordt er blijkbaar iets strenger gemoddereerd en worden zogeheten reltopics sneller gesloten. Dat dat hier niet gebeurt is voor sommige dan een uitnodiging om zich te misdragen. Ik weet dat op tweakers de gebruiker MueR (tevens admin) Al aan verschillende mensen een ban heeft uitgedeeld omdat er personen waren welke ver over de grens gingen.
Mede daarom zou ik als je echt stelselmatig lastig gevallen wordt het melden bij MueR of een andere B&B mod

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 15:55

brilsmurf00 schreef:

Op tweakers wordt er blijkbaar iets strenger gemoddereerd en worden zogeheten reltopics sneller gesloten. Dat dat hier niet gebeurt is voor sommige dan een uitnodiging om zich te misdragen. Ik weet dat op tweakers de gebruiker MueR (tevens admin) Al aan verschillende mensen een ban heeft uitgedeeld omdat er personen waren welke ver over de grens gingen.
Mede daarom zou ik als je echt stelselmatig lastig gevallen wordt het melden bij MueR of een andere B&B mod

Noh het valt volgens mij wel mee hoor, sommige bokkers moesten even wennen aan al die vrije tijd rond pasen en zochten daarom een uitklaatklep in de vorm van een zeiktopic.

brilsmurf00

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 15:56

lieveli schreef:
brilsmurf00 schreef:

Noh het valt volgens mij wel mee hoor, sommige bokkers moesten even wennen aan al die vrije tijd rond pasen en zochten daarom een uitklaatklep in de vorm van een zeiktopic.

Zou wou ik het niet direct verwoorden en ik had ook niet zo'n zin in 20 pagina's lezen dus ik dacht ik doe het maar even zo

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 15:57

En dan zeggen ze dat ze hier op Bokt streng zijn. Als ik jullie mag geloven op Tweakers nog veel strenger...

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 15:59

lieveli schreef:

_O- _O- _O-

brilsmurf00

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 15:59

Iris82 schreef:
En dan zeggen ze dat ze hier op Bokt streng zijn. Als ik jullie mag geloven op Tweakers nog veel strenger...

Op tweakers worden topic gesloten, mensen gebanned. Als de crew op het jaarlijkse weekendje weg is dan worden er overal reltopics geopend :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:00

Wanneer is het a.s. jaarlijkse weekendje?

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:01

Iris, volgens mij is zelfs jouw onderschrift op Tweakers niet toegelaten hahahaha!

Klinkt paleisrevolutie-achtig, brilsmurf!

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:04

lieveli schreef:
Wanneer is het a.s. jaarlijkse weekendje?

:') rellen kan jij wel he ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:05

Nee ik informeerde gewoon even voor de aardigheid...

RELEASE THE KRAKEN!!!!!!!!!!!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:06

Iris82 schreef:

Nou, ik kan erover meepraten...

Ethirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:06

Ik zit hier met verbazing te lezen hoe groot de weerstand bij sommigen is tegen een paar tweakers die zich hier aanmelden. De meesten van ons zijn echt wel beschaafde mensen hoor. Rotte appels heb je overal. En als ik zie hoe het nu stormloopt met de plannen voor een fysieke bijeenkomst, dan kan je dat toch alleen maar leuk vinden?! Wie weet wat voor vriendschappen (of meer) er opbloeien. En zo niet, dan hebben we met zijn allen vast een gezellige dag gehad.

Ik ben zelfs van plan om weer eens te gaan paardrijden. Is meer dan 20 jaar geleden dat ik op een paard zat.

PS. Zag ik nu serieus dat de starter van dit relaas zich aangemeld heeft voor de meating, of is er iemand opstandig aan het doen?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:07

Ethirty schreef:
PS. Zag ik nu serieus dat de starter van dit relaas zich aangemeld heeft voor de meating, of is er iemand opstandig aan het doen?

Oh mijn God, wat een briljante grap. Ik wilde, dat ik hem bedacht had -O-

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:08

Ethirty schreef:

Volgens mij is er nu te lezen dat het echt serieus is :')

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:08

lieveli schreef:
Ethirty schreef:

Oh mijn God, wat een briljante grap. Ik wilde, dat ik hem bedacht had -O-

Zulke grappen hoef jij niet te maken, je bent gewoon briljant <3