Gelukzakken, lange uitslapers! Misschien doe ik dat ook wel... Wat een goed excuus heb ik om te blijven liggen Onze goede vriend Bill Hekken hangt hier nog rond.
Tja... Ik heb het ook gehad vrees ik. Ik hoopte op de primeur, maar ik blijf niet de hele nacht op... (Of wel )
Saars schreef:Tja... Ik heb het ook gehad vrees ik. Ik hoopte op de primeur, maar ik blijf niet de hele nacht op... (Of wel )Aaah een lotgenoot!
Fennee schreef:Saars schreef:Tja... Ik heb het ook gehad vrees ik. Ik hoopte op de primeur, maar ik blijf niet de hele nacht op... (Of wel )Aaah een lotgenoot!Sssssshhht!
__Elizabeth schreef:Ja maaaaaaar het is nog helemaal geen 1 april WACHT DAT IS HET! De LANDEN met het TIJDVERSCHIL!
haha had het al even in de gaten maar ik dacht mischien komen ze er zelf achter hahaik ga naar bed film is afgelopen mazzel
Hahahaha dankjewel nu kan ik nog een beetje meegenieten met de bokt 1 aprilgrappen..Heb het dit jaar gemist geloof ik
Mette1998 schreef:Dan wachten we nog eventjes haha! Had daar nog niet aan gedachtMaaaar ik weet het niet zeker, straks krijg ik morgen boze pb's van ouders ahha