Vind dat wel lastiger werken hoor, weet nooit als die voor mij goed is of die voor kleinere schermen dan ook netjes eruit ziet. Mijn profiel heb ik op een kleiner scherm gemaakt dus dit houd ik gewoon vast als basis.
merel93
Geplaatst: 22-02-13 15:28
Haha dit is dan wel een paardenforum maar heel mijn profiel staat vol met mijn geweldige ezeltje! Vanaf maandag heb ik een eigen paard dus dan komt hij er natuurlijk ook bij!
Bij ons ook niet (op de iPad), maar die past hem aan aan het scherm, 'eigen berichten' staat namelijk praktisch in het midden van het scherm.
Paris_
Geplaatst: 22-02-13 16:26
Handig topic! Ik verander mijn pagina ook veel te vaak, omdat ik tot nu toe nog niet echt een leuke heb gehad, wat betreft kleuren en vormgeving. Wat vinden jullie van mijn pagina nu?
xdanieijer
Geplaatst: 22-02-13 17:53
Paris_ schreef:
Handig topic! Ik verander mijn pagina ook veel te vaak, omdat ik tot nu toe nog niet echt een leuke heb gehad, wat betreft kleuren en vormgeving. Wat vinden jullie van mijn pagina nu?
Haha Paris__, ik verander mijn profiel ook om de haverklap. Maar jou profiel is erg leuk hoor! Ik heb nu weer wat nieuws uitgeprobeerd, als je naar mijn profiel gaat is het meteen de eerste foto(collage). Wat vinden jullie ervan?