Kadankovitch schreef:Narnia, dat vind ik erg fijn om eens te lezen! Ik krijg nogal vaak scherpe kritiek juist vanwege mijn schrijfstijl. Te vaak wordden er conclusies aan verbonden die geheel voortkomen uit de perceptie van anderen.
Ik persoonlijk vind het niet bijzonder beleefd dat Nuage een bepaalde onvriendelijke insinuatie maakt, ik daarop antwoord dat haar zienswijze op een vergissing berust althans niet overeenkomt met mijn bedoeling en deze jongedame het niet nodig vindt daarop een antwoord te geven. Ik verwacht meer van een moderator. Wilt men anderen wijzen op correct gedrag, moet men zelf toch een goed voorbeeld geven.
En ook dit gaat toch ook over het onderwerp van dit topic omdat juist iedereen menselijk is en dus behept met blijkbaar menselijke fouten, is er nood aan check and balances, het voorkomen van ongecontroleerde macht. Daarom is TRANSPARANTIE hoogstnoodzakelijk. Voor mij is de banlijst een kleine factor die daartoe bijdraagt, maar dat alleen is volslage onvoldoende.
Wat mij ook teleurstelt is dat het weer geheel intern wordt bekokstoofd. Het zou beter overkomen als verschillende personen alhier er ook invloed op zou kunnen uitoefenen. Ik vrees dat het een exercitie wordt met als hoofddoel zoveel macht macht te behouden, met de grootst mogelijk schijn van transparatie, waarbij zeker de nadruk zal liggen op het eerste aspect.
Dit duurt langer dan een Belgische staatshervorming.
Kadankovitch, je hebt helemaal gelijk dat je een antwoord mag verwachten, zeker gezien haar woorden van Nuage naar jou. Bokt verwacht misschien wel dat ook dit topic uiteindelijk dood bloed en niemand er meer aandacht aan besteed. Dit is immers al vaker gebeurd, tot het volgende zich weer aandient. Bokt zou er onderhand eens serieus werk van moeten maken en zich niet moeten verschuilen achter de schermen, en zeker niet om dan aan te geven dat er volop overleg gaande is en wij nog even geduld moeten hebben. Even is zeer betrekkelijk, ik zou dan ook graag weten wat voor Bokt even is?