Maar ik snap de clou nog steeds niet..Bizzybijtje schreef:Het is net 1 april. Wie weet wat we nog moeten verwachten.dat is het dnek ik, daarom zeg ik ook maar, weltrusten en tot morgen
Leonoor schreef:Ik zit hier helemaal niet te gniffelen, zit lekker aan een Mc Flurry!te gniffelen in je Mc Flurry dan
Het lijkt wel alsof ze willen zeggen: De auto verving het paard, nu vervangen wij de auto XD ?EN jeeej ik heb een PQ van 100!
Leonoor schreef:Ik zit hier helemaal niet te gniffelen, zit lekker aan een Mc Flurry!jaja hoe kom je trouwens aan een mcflurry midden in de nacht?
NathalietjeB schreef:Ludique96 schreef:Ik begrijp er niks van ik dus ook niet maar t zal welIk voel een clou
Hij staat wel bij héél veel mensen op 100... en ik maar bang zijn dat iedereen permanent geband zou worden
wauw.. nouja het is in ieder geval beter dan vorig jaar, toen we een reis door heel rome moesten maken en raadselen over de oudheid moesten oplossen.
Leonoor schreef:Christiene schreef:de zomertijd die opeens niet ingaat ofzo.of en gele forum ipv blauwZomertijd is toch al ingegaan? Tenminste, bij mij al bijna een week geleden?ja?
NathalietjeB schreef:Ludique96 schreef:Ik begrijp er niks van ik dus ook niet maar t zal wel ik ga zo maar eens slapen+ 1