Als jij mocht kiezen: EA of Bokt Markt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DonDon

Re: Als jij mocht kiezen: EA of Bokt Markt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 10:21

Ik vond EA veel meer overzichtelijker en inderdaad meer op bokt lijken en nu lijkt het steeds meer op marktplaats. Ik stem dus voor EA.

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 10:22

Sinds de BM er is verkoop ik echt niets meer, en ik moet eerlijk zeggen dat ik ook bijna niets meer koop via bokt. :n

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 13:23

xSaarSaar schreef:
Sinds de BM er is verkoop ik echt niets meer, en ik moet eerlijk zeggen dat ik ook bijna niets meer koop via bokt. :n

Daar heb je wel een punt. Ik koop en verkoop bijna niks meer... :=

Maar het is wel veel overzichtelijker.. :j

Klimop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 13:33

Ik vond EA totaal onoverzichtelijk en maakte er dan ook nooit gebruik van... De Bokt Markt daarentegen ben ik heel blij mee, heb ondertussen al veel spullen verkocht/gekocht/geruild en ik neus elke dag even door de nieuwe advertenties om te kijken of er iets leuks tussen staat :D vind het juist veel fijner werken, zo houden dus!!

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 18:59

Ik miste eerst EA maar ben nu erg blij met de markt! Ik kijk eigenlijk alleen bij de menonderdelen en bij EA was t echt een hele klus om te zoeken wat je nodig had!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 21:57

In het begin was ik erg te spreken over de markt, en technisch vindt het ook nog steeds mooi. Maar toch heb ik steeds meer het gevoel dat je bij EA je spul beter verkocht. Ik heb nu na x aantal maanden nog steeds hetzelfde paardenspul te koop wat imo niet duur is.

lonniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 13:59

bm !!

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 09:01

het is wel overzichtelijker maar ea vond ik veel prettiger.

carmenbrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 09:05

EA :j

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 09:08

EA, gewoon door alle advertenties afstruinen naar spullen die je niet zocht maar toch wel handig zijn! :j Nu kom je om in de advertenties en heb ik geen idee wat ik nodig heb :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 10:20

Ik ben (onder de VERkopers) eigenlijk wel benieuwd wie er sinds de komst van Boktmarkt:
Even veel of zelfs meer dan op EA verkoopt.

Want ik hoor op verschillende plekken op bokt eigenlijk alleen maar 't signaal dat de verkopen drastisch zijn gedaald of zelfs volledig zijn gestopt en dat mensen het adverteren daardoor maar helemaal opgegeven hebben op bokt.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-12 12:45

Ik ben gestopt met adverteren, heb nog nooit wat verkocht via de markt... Er is zelfs nog nooit een info aanvraag geweest

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 12:48

EA.

Bokkers hebben 9 van de 10 keer ook wel een advertentie op MP lopen. Als je gericht iets zoekt kijk je ook daar wel op.

EA was leuk om gewoon lekker rond te kunnen snuffelen en juist ómdat het niet leek op MP/Speurders etc.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 12:49

Ik merk als VERkoper dat je veel minder reacties krijgt nu met de BoktMarkt :j

Barbara88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 12:51

Ik vind zelf de markt een stuk prettiger dan EA. Eerst wel even wennen maar nu vind ik het echt prettiger werken. Je kunt veel gerichter zoeken naar artikelen en het is veel overzichtelijker.

Bij EA deed ik ook wel eens neuzen en dan kwam je idd wel eens topics tegen die dan onverwacht leuke spulletjes te koop aanboden, maar je kunt nu nog steeds wel lekker neuzen, alleen iets gerichter.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 12:54

ShauniBef schreef:
Ik heb altijd gezegd dat de Bokt Markt niks was en ik EA terug wilde... Maar vind de Markt stiekem wel fijn.. Nu kan ik iig echt zoeken naar bescherming, zonder eerst allemaal dekens tegen te komen.. :')

Dat kon met EA ook. Gewoon met de normale zoekfunctie :j Dat gebruikte ik altijd als ik gericht iets zocht op EA en vond het dan ook altijd.

Wat dat betrefd zie ik de meerwaarde van de markt niet. Anders dan dat je het sneller vind.

In de tijd van EA kocht ik nog wel eens wat via bokt. Nu met de markt niet meer :n

De markt heeft IMO geen meerwaarde voor Bokt. Dan kan je toch net zo goed op MP gaan speuren als je het zo overzichtelijk wilt hebben?

Gizmo4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 12:56

ook ik als verkoper op de bokt markt krijg minder respons dan bij EA en EA was leuker om rond te struinen

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 18:28

EA... zeker weten. Ik vind de Bokt Markt echt helemaal niets, ik verkoop niets meer en het 'rondstruinen' is idd ook verdwenen.

Shellyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 18:53

Wie BM heeft uitgevonden verdient de loden Loekie of de koude douche.

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 19:00

Mensen die gericht iets zoeken zullen het op de markt beter vinden :j

Misschien een knopje inbouwen, met vorige/volgende dat je gewoon lekker kunt doorklikken en alle advertenties bekijken :)

Klimop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 19:13

Toch begrijp ik niet dat er steeds wordt gezegd 'ik mis het rondneuzen/struinen zonder gericht te zoeken'.. Dat kan toch nog steeds prima? Je klikt op 'nieuwe advertenties' en je kunt net zo lang doorscrollen en klikken als je wilt, daarnaast krijg je er ook direct de foto naast te zien :)* ideaal toch? Of mis ik wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 19:13

Ik denk dat ik ook voor EA kies, ik heb het idee dat er veel minder verkocht word via de Markt. Toch heeft de Markt ook zeker goede punten, het is wel overzichtelijker.

En een heeeeel vervelend iets waarvan ik hoop dat het wordt aangepast; als iemand reageert op je advertentie, dan kan je niet op zijn/haar gebruikersnaam klikken om op diegene te reageren!
Ik moet dan de gebruikersnaam kopiëren, naar de Ledenlijst gaan, daar diegene opzoeken en dan een berichtje sturen. Het mooist zou toch zijn dat de reactie gekopieerd wordt in een PB berichtje naar degene die gereageerd heeft.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 19:21

Ik kies duidelijk voor EA. Ik heb het echt geprobeert maar BM kan ik niet handig vinden.

Klimop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 20:26

LA_Woman schreef:
...
En een heeeeel vervelend iets waarvan ik hoop dat het wordt aangepast; als iemand reageert op je advertentie, dan kan je niet op zijn/haar gebruikersnaam klikken om op diegene te reageren!
Ik moet dan de gebruikersnaam kopiëren, naar de Ledenlijst gaan, daar diegene opzoeken en dan een berichtje sturen. Het mooist zou toch zijn dat de reactie gekopieerd wordt in een PB berichtje naar degene die gereageerd heeft.

Daar ben ik het wel mee eens!!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 11:18

Ik vond de EA veel overzichtelijker en veel leuker.
Vind de Bokt Markt niet echt heel veel aan om heel eerlijk te zijn.
Heb eerder redelijk wat dingen aangeschaft via EA, maar via de Bokt Markt nog niks.