yep, daar heb je helemaal gelijk in. maar onze mening werd op prijs gesteld dus mag ik de mijne toch ook geven?
Breghje
Geplaatst: 21-12-11 22:18
lonneke schreef:
yep, daar heb je helemaal gelijk in. maar onze mening werd op prijs gesteld dus mag ik de mijne toch ook geven?
Tuurlijk, maar ik wil is een andere insteek dan ik vindt, en met ik vindt geef je je mening. Ik wil impliceert dat je daadwerkelijk iets te vertellen hebt.
nee allleen bart heeft hier iets te vertellen, maar hij heeft onze raad gevraagd en daarom kom ik met mijn advies.
Breghje
Geplaatst: 22-12-11 09:11
lonneke schreef:
nee allleen bart heeft hier iets te vertellen, maar hij heeft onze raad gevraagd en daarom kom ik met mijn advies.
Het moge duidelijk zijn dat je niet het verschil weet tussen je mening geven en daadwerkelijk iets te vertellen hebben en dat omzetten in taal, dus laat maar gaan.
Nou zeg Breghje , ik WIL graag dat je niet zo flauw doet tegen Lonneke , iedereen mag toch gewoon zeggen wat hij wil
Ik wil niet dat het iets kinderachtigs wordt , lonneke wil niet dat het iets saais wordt... daarmee zeg je nog niet dat je de baas bent maar gewoon wat je hoopt
Totaal geen reden om haar "aan te vallen"
Banjer
Lid Nieuwsredactie
En toch.... ik vind EA nog steeds de beste/leukste...
Breghje
Geplaatst: 22-12-11 09:59
Iedereen mag idd gewoon zeggen wat ie wil, ik dus ook. Ik val over haar manier van schrijven, dat mag.
Paintlinger
Geplaatst: 22-12-11 09:59
Ik vind de huidige naam eigenlijk totaal niet irriterend of storend
gaapje
Geplaatst: 22-12-11 10:00
zoek en vind de scheumhoek rommelmarkt stal sale ( net als de kofferbak sale) zadelkast scheumhoek zadelkast rommelmarkt zadelkast verkoop de grabbelton
pmarena
Geplaatst: 22-12-11 10:03
Breghje schreef:
Iedereen mag idd gewoon zeggen wat ie wil, ik dus ook. Ik val over haar manier van schrijven, dat mag.
Dat mag , jij mag zeggen wat je wil , lonneke ook
Breghje
Geplaatst: 22-12-11 10:05
pmarena schreef:
Breghje schreef:
Dat mag , jij mag zeggen wat je wil , lonneke ook
Dan zijn we er toch? En iedereen mag ook gewoon op elkaar reageren wat ik en jij en Lonneke dus ook doen.
breghje als je valt over mijn manier van schrijven lees je er toch gewoon overheen? dan hoef je toch niet gelijk zo fel te reageren en dat te blíjven doen?
Keet
Geplaatst: 22-12-11 10:16
lonneke schreef:
breghje als je valt over mijn manier van schrijven lees je er toch gewoon overheen? dan hoef je toch niet gelijk zo fel te reageren en dat te blíjven doen?