Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Ook voor de TS is het veel meer werk, als je biedingen heb, moet je eerst op je pb's reageren. Het daarna in het topic zetten. Vervolgens kan er iemand in de tussen tijd al weer het zelfde hebben geboden. Moet je die weer afzeggen.
Het is allemaal erg omslachtig..
Wendy schreef:Anoniem schreef:Ook voor de TS is het veel meer werk, als je biedingen heb, moet je eerst op je pb's reageren. Het daarna in het topic zetten. Vervolgens kan er iemand in de tussen tijd al weer het zelfde hebben geboden. Moet je die weer afzeggen.
Het is allemaal erg omslachtig..
Behalve voor de mods
Air schreef:Tegen de tijd dat het nieuwe E-A systeem er komt heeft iedereen een andere site gezocht om op te adverteren
Is toch geen doen zo?![]()
Iedereen kan maar uit zn nek banketstaaf... het bewijs is er niet.
Geloof trouwens dat een deel van die tijd al flink zou worden bespaard door niet de vragen zoals wat is de vraagprijs te verwijderen.
Dat moest altijd al over PB en ik heb nooit ingezien waarom.. toch handig om de vraagprijs te weten als dat er niet in staat?
Joki schreef:Ik kwam vandaag voor het eerst in tijden weer eens op E-A en dat je alleen maar vragen kan stellen of bieden per pb vind ik gewoon irritant. Hoe weet ik nou of ik nog niet overboden ben als de TS het niet in het topic zet.
Hoe kan ik zeker weten dat TS al een bod van bijvoorbeeld 50 euro heeft gehad etc.
De transparantie die E-A zo fijn maakte is helemaal weg en daarmee ook een deel van mijn vertrouwen in E-A