Veranderingen op Eenmaal-Andermaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 02:29

Ik dacht eerst WTF ik kan op een topic in Overig niet reageren :? Daarna in een andere sectie ook niet. Toen zag ik de sticky in de andere sectie, die staat dus niet bij Overig :+ Ik ben uiteindelijk hier gaan zoeken naar de uitleg erachter, want ik vind het enorm irritant! Stel dat iemand zegt tot 10.00 uur bieden, maar de TS is niet online, hoe weet je dan of je de hoogste bieder bent op dat tijdstip :? En wat als iemand een zinnige vraag stelt via PB, moet je dan als TS maar steeds die info aanvullen in je topic? :? Ik kan hier absoluut niet enthousiast van worden :n

Anoniem

Re: Veranderingen op Eenmaal-Andermaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 09:41

Ook voor de TS is het veel meer werk, als je biedingen heb, moet je eerst op je pb's reageren. Het daarna in het topic zetten. Vervolgens kan er iemand in de tussen tijd al weer het zelfde hebben geboden. Moet je die weer afzeggen.
Het is allemaal erg omslachtig..

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 09:44

Anoniem schreef:
Ook voor de TS is het veel meer werk, als je biedingen heb, moet je eerst op je pb's reageren. Het daarna in het topic zetten. Vervolgens kan er iemand in de tussen tijd al weer het zelfde hebben geboden. Moet je die weer afzeggen.

Behalve voor de mods :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 09:47

Wendy schreef:
Anoniem schreef:

Behalve voor de mods :')

Nou gezien de onvrede hier, hebben ze er denk ik niet minder werk aan.. :7

johanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 11:19

Dat denk ik ook. Aangezien heel veel mensen het totaal niet handig vinden...

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 13:26

Tegen de tijd dat het nieuwe E-A systeem er komt heeft iedereen een andere site gezocht om op te adverteren :')

Is toch geen doen zo? :=
Iedereen kan maar uit zn nek banketstaaf... het bewijs is er niet.

Geloof trouwens dat een deel van die tijd al flink zou worden bespaard door niet de vragen zoals wat is de vraagprijs te verwijderen.
Dat moest altijd al over PB en ik heb nooit ingezien waarom.. toch handig om de vraagprijs te weten als dat er niet in staat?

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 13:31

Air schreef:
Tegen de tijd dat het nieuwe E-A systeem er komt heeft iedereen een andere site gezocht om op te adverteren :')

Nou inderdaad :') Jammer de bammer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 14:05

Air schreef:

Is toch geen doen zo? :=
Iedereen kan maar uit zn nek banketstaaf... het bewijs is er niet.

Geloof trouwens dat een deel van die tijd al flink zou worden bespaard door niet de vragen zoals wat is de vraagprijs te verwijderen.
Dat moest altijd al over PB en ik heb nooit ingezien waarom.. toch handig om de vraagprijs te weten als dat er niet in staat?

Ik denk dat je misschien beter gewoon kunt verplichten om de VP neer te zetten. Of bieden vanaf..

Ik snap nooit waarom mensen dat niet zouden doen. Misschien is het niet de oplossing voor de EA delen waar paarden te koop staan. Maar voor kleding en dekjes enz. Zou ik het wel een goede oplossing vinden.

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 14:08

pff wat vervelend dit zeg!! krijg je duizenden pb's... zeker als je dingen aanbied als een ES stripe-in Peacock of Terra... daar is zoooooveel interesse in dat het echt never niet te overzien is!

wordt vrees ik idd toch tijd voor MP/Ebay! dit gaat voor mij niet werken...! zou wel schelen als je 1 biedpost hebt voor de TS zodat die het 1 en ander bij kan houden en 1(!) post voor spelers zodat die dat kunnen wijzigen en kunnen bieden en dat de laatste vorm VOOR wijzigen terug te zien is.. zo kun je zien of de wijziging/verhoging van het bod klopt...

of gewoon een goed systeem!! niet reageren is voor mij geen optie... zou ook makkelijker zijn als het bieden nog wél mocht maar de TS de onzinnige posts eruit kan verwijderen... dus zelf beheren van je ad...

ik was hier voornamelijk om de EA forums te checken maar dat is vanaf de wijziging niet meer leuk dus wordt het dan ajuus bokt? ik weet het niet!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 14:32

Ik kwam vandaag voor het eerst in tijden weer eens op E-A en dat je alleen maar vragen kan stellen of bieden per pb vind ik gewoon irritant. Hoe weet ik nou of ik nog niet overboden ben als de TS het niet in het topic zet.

Hoe kan ik zeker weten dat TS al een bod van bijvoorbeeld 50 euro heeft gehad etc.

De transparantie die E-A zo fijn maakte is helemaal weg en daarmee ook een deel van mijn vertrouwen in E-A

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 14:34

Air schreef:
Vreemd genoeg blijkt dat dus ook nog niet echt het geval te zijn :)

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 14:57

Joki schreef:
Ik kwam vandaag voor het eerst in tijden weer eens op E-A en dat je alleen maar vragen kan stellen of bieden per pb vind ik gewoon irritant. Hoe weet ik nou of ik nog niet overboden ben als de TS het niet in het topic zet.

Hoe kan ik zeker weten dat TS al een bod van bijvoorbeeld 50 euro heeft gehad etc.

De transparantie die E-A zo fijn maakte is helemaal weg en daarmee ook een deel van mijn vertrouwen in E-A

precies, ook ik heb dat heel erg... in hoeverre is je medebokker te vertrouwen... als ik bijv. een dekje heel graag wil en de TS zegt; ja er is 60 euro op geboden (ik zeg maar wat) en ik bied dan 65 kan het natuurlijk zijn dat de TS 'gelogen' heeft over het hoogste bod en dat op dat moment misschien slechts iets van 40,- was...

ik snap dat het vervelend was om al die posts te verwijderen maar dit is naar mijn idee ook geen oplossing...

wellicht een shoutbox oid in een topic?? weet niet of bokt dat trekken kan maar zo kun je wel zien wat je medebokker gedaan heeft mbt bieden...

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 16:28

Ik vroeg me al af waarom ik toch niet meer kon reageren. Ik vind het zeer vervevelend dat dit systeem is ingevoerd en betwijfel ook of ik nu nog veel te koop zal gaan aanbieden.. Ik denk toch dat ik nu weer een andere site voor verkoop zou zoeken. Zeker omdat de pb berichten vaak ook niet echt overzichtelijk zijn.

Wel vind ik het fijn dat oude topics worden verwijderd omdat ik nu nog vaak pbs krijg van iets wat een half jaar geleden te koop stond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 17:33

Oscar: Het sticky wat er nu staat, Zou daar misschien een toevoeging kunnen komen(bij het paarden verkoop deel), over wat wel goede bruikbare verkoopfoto's zijn en wat niet. Bijv. wat "tip's & tricks". Dat een fotograaf(of iemand anders die goed kan omschrijven wat goede verkoop foto's zijn) een stukje schrijft, met een aantal voorbeeld foto's. Ik denk dat veel mensen daar best baat bij kunnen hebben (als ik zie wat voor slechte foto's er soms bij verkoop advertentie's staan). Daarmee haal je ook de vraag weg naar beter foto's. Dat zijn namelijk ook vaak one-liners..

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 17:41

Ik zou wel een stukje willen schrijven over welke foto's er gewenst zijn bij het verkopen van een paard met eventueel voorbeelden erbij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 17:43

Marit schreef:
Ik zou wel een stukje willen schrijven over welke foto's er gewenst zijn bij het verkopen van een paard met eventueel voorbeelden erbij?

Mij lijkt het een hele waardevolle aanvulling. Maargoed even afwachten wat de mod's ervan vinden.

eline_di

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 17:49

Is er iemand echt tevreden over optie twee?

Optie 1 is prima, maar optie twee vind ik waardeloos. Zeer onoverzichtelijk en een ramp voor je pb-box

Wijnanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 18:44

Volgens mij zijn er meer mensen die klagen over 'het nieuwe EA' dan dat ze tevreden zijn :') Idd voor mensen met zeldzame spullen wordt dit natuurlijk een groot drama voor de PB box. Er is geen mogelijkheid om het terug te draaien tot het nieuwe EA in vele opzichten beter is ontwikkeld?

Darkness85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 19:17

Wijnanda schreef:
Er is geen mogelijkheid om het terug te draaien tot het nieuwe EA in vele opzichten beter is ontwikkeld?

Daar ben ik ook 200% voor !!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 19:18

Darkness85 schreef:
Wijnanda schreef:
Er is geen mogelijkheid om het terug te draaien tot het nieuwe EA in vele opzichten beter is ontwikkeld?

Ik stemook mee, voor de oude situatie :o .

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 19:20

Tijd voor een Poll :D

Wijnanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 19:22

Lotus83 schreef:
Tijd voor een Poll :D

+1! :D

Kim90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 19:31

in een soortgelijk topic als dit was ook een poll, alleen die is gesloten..

_melissaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 19:50

Darkness85 schreef:
Wijnanda schreef:

Ik ook! :D

johanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 20:00

Ik ook :D