Voorstel: rondetafelsessie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Voorstel: rondetafelsessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 00:51

Nee is niet raar, je hoort nu een kant van het verhaal Adriana :)

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 00:56

Kan me niet voorstellen dat mensen het hier melden als hun vraag over het verwijderen wordt ingewilligd.
Dus hoezo onzin?

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 01:00

Tja zoals het op poetsforum staat vind ik het wel raar, ook gezien zijn voorgeschiedenis hier. Dus wat is de andere kant van het verhaal dan? Sorry maar wij als Bokt hebben enorm veel last van jou; op N & M ben je lastig, er gaan roddels dat je jonge meisjes lastig valt, je hebt sexueel getinte posten, dus oprotten. Maaaar je springtopic laten we staan want dat vinden wij als Bokt nuttig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 01:02

Ach een verhaal heeft twee kanten, ik kan mij niet voorstellen dat al mijn berichten wel zonder problemen zijn verwijderd, en die van een ander niet met het verzoek maar een ander account aan te maken.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 01:03

Chiqa schreef:
Ach een verhaal heeft twee kanten, ik kan mij niet voorstellen dat al mijn berichten wel zonder problemen zijn verwijderd, en die van een ander niet met het verzoek maar een ander account aan te maken.

Klopt zeker..... maar jouw verhaal horen wij ook maar van 1 kant.... :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 01:10

Maar waarom zouden ze bij mij wel berichten verwijderen en bij een ander niet?

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 01:12

Tja dat is dus de vraag, waarom verwijderen ze op verzoek van Slimmerik een topic en op verzoek van Springert niet een topic?

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 01:14

Chiqa schreef:
Maar waarom zouden ze bij mij wel berichten verwijderen en bij een ander niet?

De 1 zegt: "mijn berichten worden niet verwijderd als ik het vraag", zegt de ander bij mij wel hoor... dus je opmerking klopt waarschijnlijk niet.
Mijn reactie is dan... waarom zou het wel kloppen dat die van jouw wel verwijderd zijn? Dat is dan toch ook maar 1 kant van het verhaal?

Jij gelooft de 1 niet en zij moeten jouw dan wel geloven?
En ook al klopt jou verhaal wel... dat wil niet zeggen dat het andere verhaal dan zo maar niet klopt.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 01:17

Voorbeeld:

kind a: ik krijg nooit een snoepje van mijn moeder..
kind b: dat zeg jij... maar klopt dat wel? Volgens mij lieg je. Als je netjes om een snoepje vraagt krijg je die wel.
kind a: dat heb ik gedaan en ik kreeg echt geen snoepje.
kind b: ohhh wat jij zegt klopt niet, want ik krijg wel altijd een snoepje van jouw moeder.
kind a: ik niet
kind b: jaaa dat zeg jij... maar ik weet dat ze het wel doet.
Laatst bijgewerkt door Brainless op 08-01-11 01:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 01:18

Adriana schreef:
Tja dat is dus de vraag, waarom verwijderen ze op verzoek van Slimmerik een topic en op verzoek van Springert niet een topic?

Zal wel een ander kant van een verhaal zijn wat wij niet horen, ik ken springert niet, nooit opgevallen igg dus kan er ook geen idee bij hebben waarom bij haar geen berichten weggehaald mogen worden.

Nogmaals, er is een mogelijkheid met een redelijk verzoek dat je berichten kan verwijderen, heeft Bart geen geheim van gemaakt en ook meermalen herhaald, dus zou zeggen grijp je kans.

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 01:22

springert is een hij ;)

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 01:27

Chiqa schreef:
Zal wel een ander kant van een verhaal zijn wat wij niet horen, ik ken springert niet, nooit opgevallen igg dus kan er ook geen idee bij hebben waarom bij haar geen berichten weggehaald mogen worden.

Nogmaals, er is een mogelijkheid met een redelijk verzoek dat je berichten kan verwijderen, heeft Bart geen geheim van gemaakt en ook meermalen herhaald, dus zou zeggen grijp je kans.

Ehhhh

04-05-10 20:35
Chiqa schreef:
Vond Springert een prima kerel, kon lekker scherp uit de hoek komen, had alleen een bloed hekel aan mamma kindjes/vrouwtjes die hun mening niet eens kunnen onderbouwen zonder google mamma.
Begrijp zijn idee hierachter volkomen, soms is het hier een groet zeepbel.

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 01:35

Inderdaad euhh... Gezien de situatie die toch her en der goed is uitgelegd vind ik het niet meer dan normaal dat dat topic verwijderd word.
Laatst bijgewerkt door Adriana op 08-01-11 01:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 01:36

Brainless Constructiever reageren lijkt me nuttiger dan mijn berichten na te gaan zitten pluizen.

En ik reageer op meer personen, blijven dr alleen bar weinig in mn geheugen of interesse hangen, dan moet er iets opvallends aan zijn, lijkt me vrij normaal, dus dat hij/zij nu aan mijn aandacht ontsnapt is geen hek van de dam toch?

Maarre ontopic;
Dan maar de vraag aan Bart of Eline waarom worden mijn berichten wel keurig op verzoek verwijderd
en niet bijvoorbeeld die van Springerd of darkchrystal?
Daar ben ik meer geïnteresseerd in :)

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 01:39

Kijk en nu reageer je gelukkig anders.
ipv; dat kan niet want de mijne worden wel verwijderd
naar: goh wat raar, want de mijne worden wel verwijderd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 01:40

Daarom stel ik nu een open vraag, lijkt me handiger dan het voor elkaar in te gaan zitten vullen.
Bart of Eline kan daar prima antwoord op geven :)
Feit is; mijn berichten worden wel verwijderd, en feit is van de andere twee personen niet.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 01:49

Ik vermoed zo omdat de berichten van Springert een iets grotere bijdrage zijn op en voor bokt dan jouw bijdrages.. en dat zie ik dus ook bij de bijdrages van Rk of Kiwiko, meer paard gerelateerd veel kennis en dus schijnbaar belangrijk voor bokt, dan een kattentopic of een topic over honden, winterbanden etc.

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 01:59

Precies! Dat denk ik dus ook. Ondanks alle negativiteit die is losgelaten op Springert wil Bokt wel van zijn kennis gebruik maken die hij zelf op Bokt heeft gezet. Dat kan ik niet zo rijmen.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 02:03

Adriana schreef:
Precies! Dat denk ik dus ook. Ondanks alle negativiteit die is losgelaten op Springert wil Bokt wel van zijn kennis gebruik maken die hij zelf op Bokt heeft gezet. Dat kan ik niet zo rijmen.

Ik evenmin, en vind het eigenlijk wel vrij ernstige beschuldigingen die worden geuit naar hem toe.
Dat vind ik echt niet kunnen, en begrijp ook niet dat men die roddels is gaan geloven en min of meer bevestigd heeft erin te geloven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 02:05

Alane daar gaat het bij mij niet om, ik reageer puur op de reactie van darkchrystal die beweerd dat haar verzoek niet werd ingewilligd.
Puur zaken waar namen/persoonlijke gegevens instaan. Verder niets spannends.

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 02:11

Alane schreef:
Adriana schreef:

Ik evenmin, en vind het eigenlijk wel vrij ernstige beschuldigingen die worden geuit naar hem toe.
Dat vind ik echt niet kunnen, en begrijp ook niet dat men die roddels is gaan geloven en min of meer bevestigd heeft erin te geloven.

Nou schijnbaar blijkt men hier op Bokt verdenkingen al als waarheid te zien, voordat je het weet heb je geen stempel maar een brandmerk op je hoofd.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 02:14

Chiqa schreef:
Alane daar gaat het bij mij niet om, ik reageer puur op de reactie van darkchrystal die beweerd dat haar verzoek niet werd ingewilligd.
Puur zaken waar namen/persoonlijke gegevens instaan. Verder niets spannends.

en de roepnaam van Darkchrystal is Springert?
volgens mij wordt er meerdere berichten gesproken over Springert :) Daarbij kan voor beide hetzelfde gelden, inhoudelijke een grotere bijdrage voor bokt, dan jou berichten...

Dat heeft wel alle schijn Adriana, en dat zou niet moeten kunnen, en is ook al eerder aangehaald, geen stok gaan zoeken om mee te gaan slaan, maar reageren op overtredingen, niet gan nadenken wat een ander zou kunnen hebben bedoelt maar lezen wat er staat...
en anders de schrijver om uitleg vragen als je iets niet begrijpt, maar niet menen dat een lezer, mod of bokker, moet gaan bedenken wat een ander zou kunnen bedoelen, eigenlijk heb je dan al gelijk een bevestiging van het hebben van een persoonlijke inbreng en het in stand houden van een vete.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 02:16

Adriana in het kader van constructief denken, hoe kom jij aan die informatie? Heb je een betrouwbare bron?

Alane; in denk niet dat het aan jou is om hier een waardeoordeel over te vellen wie hier belangrijk *kuch* is op bokt, laten we het niet persoonlijk maken, iedere bokker is gelijk en heeft getekend voor dezelfde rechten en plichten.

bijdehandje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 02:18

chiqa, dat ze jouw berichten wel weghalen komt omdat je bij het team aan het voorspeen ligt.

en elk verhaal heeft twee kanten. Binnenkant buitenkant, binnenband buitenband. Van welke kant ben jij?

Bokt is gek. Ze kicken op de hits van het springtopic. Dat is een heel goed naslagwerk. maar de auteur moet wel wieberen. Dus dan topic ook weg of auteur terug. Heel simpel.

Chiqa als je verder kijkt dan bokt lang is, vind je genoeg betrouwbare bronnen.

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 02:23

Ok, Springert is niet belangrijk (in wel of niet belangrijk heeft in dit geval meer met de info te maken), waarom dan zo moeilijk doen en niet verwijderen?

Betrouwbare bron??? Het heeft hier zelfs open en bloot op Bokt gestaan, het was toch heel duidelijk te lezen hoe de gedachtengang van sommige gebruikers/mod's gaat en hoe een mening opeens een feit is?
Informatie hoor je te checken.