Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:Maar waarom zouden ze bij mij wel berichten verwijderen en bij een ander niet?
Adriana schreef:Tja dat is dus de vraag, waarom verwijderen ze op verzoek van Slimmerik een topic en op verzoek van Springert niet een topic?
Chiqa schreef:Zal wel een ander kant van een verhaal zijn wat wij niet horen, ik ken springert niet, nooit opgevallen igg dus kan er ook geen idee bij hebben waarom bij haar geen berichten weggehaald mogen worden.
Nogmaals, er is een mogelijkheid met een redelijk verzoek dat je berichten kan verwijderen, heeft Bart geen geheim van gemaakt en ook meermalen herhaald, dus zou zeggen grijp je kans.
Chiqa schreef:Vond Springert een prima kerel, kon lekker scherp uit de hoek komen, had alleen een bloed hekel aan mamma kindjes/vrouwtjes die hun mening niet eens kunnen onderbouwen zonder google mamma.
Begrijp zijn idee hierachter volkomen, soms is het hier een groet zeepbel.
Adriana schreef:Precies! Dat denk ik dus ook. Ondanks alle negativiteit die is losgelaten op Springert wil Bokt wel van zijn kennis gebruik maken die hij zelf op Bokt heeft gezet. Dat kan ik niet zo rijmen.
Alane schreef:Adriana schreef:Precies! Dat denk ik dus ook. Ondanks alle negativiteit die is losgelaten op Springert wil Bokt wel van zijn kennis gebruik maken die hij zelf op Bokt heeft gezet. Dat kan ik niet zo rijmen.
Ik evenmin, en vind het eigenlijk wel vrij ernstige beschuldigingen die worden geuit naar hem toe.
Dat vind ik echt niet kunnen, en begrijp ook niet dat men die roddels is gaan geloven en min of meer bevestigd heeft erin te geloven.
Chiqa schreef:Alane daar gaat het bij mij niet om, ik reageer puur op de reactie van darkchrystal die beweerd dat haar verzoek niet werd ingewilligd.
Puur zaken waar namen/persoonlijke gegevens instaan. Verder niets spannends.